-
1. Data: 2014-12-17 19:37:21
Temat: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
Gadaliśmy o New Beetle - a co myślicie o tym wózku EOS?
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Eos
Lepsza alternatywa dla tańszego Garbusa (New Beetle) ?
-
2. Data: 2014-12-17 21:43:53
Temat: Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>
Użytkownik "Pszemol" napisał
> Lepsza alternatywa dla tańszego Garbusa (New Beetle) ?
Jak będzie lato i podniesiesz tą całą metalową pokrakę i staniesz na
światłach albo w korku to ci z siedzenia pierwszy szybki w nogach żul zajuma
torebkę razem z ajfonem czy innym makintoszem.
pozdrawiam
Pieszy
-
3. Data: 2014-12-18 03:12:08
Temat: Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Pszemol" <P...@P...com> wrote in message news:m6sigc$v04$1@dont-email.me...
> Gadaliśmy o New Beetle - a co myślicie o tym wózku EOS?
> http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Eos
> Lepsza alternatywa dla tańszego Garbusa (New Beetle) ?
Z tej tabelki w Wiki wynika:
Drivetrain
Model Year(s) Engine Power, torque@rpm Transmission Emission standards
1.4 TSI 2007- 1,390 cc (1.39 L; 85 cu in) I4 turbo 122 PS (90 kW; 120 hp)@5500,
200 N.m (150 lb.ft)@1500-4000 6-speed manual Euro 5
1.4 TSI 2008- 1,390 cc (1.39 L; 85 cu in) I4 turbo 160 PS (120 kW; 160
hp)@5800, 240 N.m (180 lb.ft)@1500-4500 6-speed manual Euro 5
1.6 FSI 2006-2007 1,598 cc (1.598 L; 97.5 cu in) I4 115 PS (85 kW; 113
hp)@6000, 155 N.m (114 lb.ft)@4000 6-speed manual Euro 4
2.0 FSI 2006-2008 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 150 PS (110 kW; 150
hp)@6000, 200 N.m (150 lb.ft)@3500 6-speed manual Euro 4
2.0 TSI 2006- 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 turbo 200 PS (150 kW; 200
hp)@5500, 280 N.m (210 lb.ft)@1800-5000 6-speed manual, 6-speed DSG (optional) Euro 4
2.0 TSI 2011- 1,984 cc (1.984 L; 121.1 cu in) I4 turbo 210 PS (150 kW; 210
hp)@5300-6200, 280 N.m (210 lb.ft)@1700-5200 6-speed manual, 6-speed DSG (optional)
Euro 5
3.2 V6 2006-2008 3,189 cc (3.189 L; 194.6 cu in) V6 250 PS (180 kW; 250
hp)@6300, 320 N.m (240 lb.ft)@2500-3000 6-speed DSG Euro 4
3.6 V6 2009-2011 3,597 cc (3.597 L; 219.5 cu in) V6 260 PS (190 kW; 260
hp)@6000, 350 N.m (260 lb.ft)@2400-4000 6-speed DSG Euro 5
2.0 TDI 2006-2008 1,968 cc (1.968 L; 120.1 cu in) I4 Pumpe Düse turbo diesel
140 PS (100 kW; 140 hp)@4200, 320 N.m (240 lb.ft)@1750-2500 6-speed manual, 6-speed
DSG (optional) Euro 4
2.0 TDI 2009- 1,968 cc (1.968 L; 120.1 cu in) I4 common rail turbo diesel 140
PS (100 kW; 140 hp)@4200, 320 N.m (240 lb.ft)@1750-2500 6-speed manual, 6-speed DSG
(optional) Euro 5
że chcąc mieć coś z 2.0L TSI muszę szukać roczników 2006 lub nowszych...
Jaka jest opinia na temat tych dwusprzęgłowych skrzyń automatycznych DSG?
Warto to brać czy ręczna skrzynia w tym aucie będzie lepszą opcją? -
4. Data: 2014-12-18 10:21:28
Temat: Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
On 2014-12-18 03:12, Pszemol wrote:
> Z tej tabelki w Wiki wynika:
brakuje mi w tym html jakiegos ladnego obrazka.
--
memento lorem ipsum
-
5. Data: 2014-12-18 12:06:31
Temat: Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
Od: hubert depesz lubaczewski <d...@d...com>
On 2014-12-17, TW Dziobak <d...@h...pl> wrote:
> Jak będzie lato i podniesiesz tą całą metalową pokrakę i staniesz na
> światłach albo w korku to ci z siedzenia pierwszy szybki w nogach żul zajuma
> torebkę razem z ajfonem czy innym makintoszem.
Patrz no. A ja kabrioletami jeżdżę już z 6 lat i nigdy mi nic nie
ukradł. Pewnie w innych kręgach się obracam.
A co do eosa - nie podoba mi się, ale może to dlatego, że nigdy nie
przepadałem za wyglądem vw.
depesz
--
The best thing about modern society is how easy it is to avoid contact with it.
http://depesz.com/
-
6. Data: 2014-12-18 23:55:44
Temat: Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "elmer radi radisson"
> Z tej tabelki w Wiki wynika:
brakuje mi w tym html jakiegos ladnego obrazka.
---
HTML jest językiem znaczników a nie łobrazkuf
-
7. Data: 2014-12-19 01:05:33
Temat: Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"hubert depesz lubaczewski" <d...@d...com> wrote in message
news:n2pamb-906.ln1@depesz.com...
> On 2014-12-17, TW Dziobak <d...@h...pl> wrote:
>> Jak będzie lato i podniesiesz tą całą metalową pokrakę i staniesz na
>> światłach albo w korku to ci z siedzenia pierwszy szybki w nogach
>> żul zajuma torebkę razem z ajfonem czy innym makintoszem.
>
> Patrz no. A ja kabrioletami jeżdżę już z 6 lat i nigdy mi nic nie
> ukradł. Pewnie w innych kręgach się obracam.
>
> A co do eosa - nie podoba mi się, ale może to dlatego,
> że nigdy nie przepadałem za wyglądem vw.
No cóż - o gustach nie bardzo jest jak dyskutować - pytam raczej
o kwestie komfortu jazdy, praktyczności tego dziwnego dachu,
niezawodności dachu i całego auta jako takiego, dostępności części,
łatwość napraw, problemy z rdzą: takie rzeczy mnie głównie interesują.
Dzięki za głos, tak czy inaczej. I zgadzam się, że auto wygląda "dziwnie"!
-
8. Data: 2014-12-19 01:06:27
Temat: Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
g>
wrote in message news:m6u6ao$c9i$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> On 2014-12-18 03:12, Pszemol wrote:
>
>> Z tej tabelki w Wiki wynika:
>
> brakuje mi w tym html jakiegos ladnego obrazka.
A coś na temat masz do powiedzenia, Ty wielki obrońco netykiety?
Bo jeśli nie, to chyba powinieneś zgodnie z zasadami pisać na priva...
-
9. Data: 2014-12-19 05:24:31
Temat: Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
news:m6vq3s$cbe$1@dont-email.me...
>> A co do eosa - nie podoba mi się, ale może to dlatego,
>> że nigdy nie przepadałem za wyglądem vw.
>
> No cóż - o gustach nie bardzo jest jak dyskutować - pytam raczej
> o kwestie komfortu jazdy, praktyczności tego dziwnego dachu,
> niezawodności dachu i całego auta jako takiego, dostępności części,
> łatwość napraw, problemy z rdzą: takie rzeczy mnie głównie interesują.
>
> Dzięki za głos, tak czy inaczej. I zgadzam się, że auto wygląda "dziwnie"!
http://www.motortrend.com/roadtests/convertibles/110
9_2012_volkswagen_eos_first_test/photo_13.html
Co do faktów, VW zastąpi go większym modelem ze szmacianym dachem:
http://www.automotive.com/news/volkswagen-to-discont
inue-eos-replace-it-with-a-larger-soft-top-model-120
165/
http://www.automobilemag.com/features/news/report-vo
lkswagen-axes-next-gen-eos-in-favor-of-larger-ragtop
-188563/
-
10. Data: 2014-12-23 17:17:33
Temat: Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
On 2014-12-19 01:06, Pszemol wrote:
> A coś na temat masz do powiedzenia, Ty wielki obrońco netykiety?
> Bo jeśli nie, to chyba powinieneś zgodnie z zasadami pisać na priva...
zgodnie z jaka zasada i w jakim celu?
Chyba nie od dzis jestes w Usenecie zeby wiedziec ze html jest niemile
widziany.
--
memento lorem ipsum