-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Z kabrioletów VW jest jeszcze EOS
Date: Thu, 18 Dec 2014 22:24:31 -0600
Organization: prywatna
Lines: 1
Message-ID: <m70990$pjd$1@dont-email.me>
References: <m6sigc$v04$1@dont-email.me> <m6sptd$36c$1@dont-email.me>
<n...@d...com> <m6vq3s$cbe$1@dont-email.me>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 19 Dec 2014 04:24:00 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="6b9703d3b4d1e7547b0cf679740894fd";
logging-data="26221";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+5qG5RGY6weffmLhazMRIe"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <m6vq3s$cbe$1@dont-email.me>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:JWDA00Hn+F1R+RAj8mDI8EvjJLQ=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552552
[ ukryj nagłówki ]"Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
news:m6vq3s$cbe$1@dont-email.me...
>> A co do eosa - nie podoba mi się, ale może to dlatego,
>> że nigdy nie przepadałem za wyglądem vw.
>
> No cóż - o gustach nie bardzo jest jak dyskutować - pytam raczej
> o kwestie komfortu jazdy, praktyczności tego dziwnego dachu,
> niezawodności dachu i całego auta jako takiego, dostępności części,
> łatwość napraw, problemy z rdzą: takie rzeczy mnie głównie interesują.
>
> Dzięki za głos, tak czy inaczej. I zgadzam się, że auto wygląda "dziwnie"!
http://www.motortrend.com/roadtests/convertibles/110
9_2012_volkswagen_eos_first_test/photo_13.html
Co do faktów, VW zastąpi go większym modelem ze szmacianym dachem:
http://www.automotive.com/news/volkswagen-to-discont
inue-eos-replace-it-with-a-larger-soft-top-model-120
165/
http://www.automobilemag.com/features/news/report-vo
lkswagen-axes-next-gen-eos-in-favor-of-larger-ragtop
-188563/
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.14 17:17 elmer radi radisson
- 23.12.14 21:18 Ghost
- 24.12.14 01:06 Pszemol
- 24.12.14 01:12 MichaelData(R)
- 24.12.14 15:36 Ghost
- 25.12.14 22:49 re
- 03.01.15 05:54 Pszemol
- 07.01.15 20:18 MichaelData(R)
- 07.01.15 20:20 MichaelData(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=