  • 21. Data: 2011-06-06 12:50:06
    Temat: Re: Z czego zrobić WŁAZ dachowy ?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > No tera nie sprawdzę. Jestem we wro.
    >
    > Jak podajesz Pan jakieś opisy, to podawaj Pan szczegółowo. Port w miarę
    > duży.

    Albo nr kontaktowy do siebie. Być może by się rozwiązało zagadkę dnia
    wczorajszego.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 22. Data: 2011-06-06 13:16:14
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Albo nr kontaktowy do siebie. Być może by się rozwiązało zagadkę dnia
    > wczorajszego.

    Przepraszam, jeśli opis nie jasny. Byłem w porcie w nocy, kimałem w
    samochodzie i wyszedłem za potrzebą a rano już nie miałem czasu na wędrówki.
    Co zaś do telefonu oraz nazwiska, to już raz popełniłem ten błąd na
    innej grupie. Wtedy dobitnie się przekonałem, ilu jest w internecie
    ludzi, bez których było by dużo przyjemniej. Z wypowiedzi widać, że i tu
    też są tacy.

    Jeśli osoba zainteresowana zechciała by kontaktu, to istnieje poczta
    internetowa, można się tam przedstawić i podać numer telefonu.
    Tak więc nagana, że nie podaje go tu, nie jest chyba do końca zasadna.

    "Żaden dobry uczynek nie zostanie bez kary".

    Dla mnie EOT.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 23. Data: 2011-06-06 16:12:20
    Od: WW <w...@v...pl>

    > No tera nie sprawdzę. Jestem we wro.
    >
    > Jak podajesz Pan jakieś opisy, to podawaj Pan szczegółowo. Port w miarę
    > duży.

    Podaj jakiś adres mailowy, to Ci wyślę zdjęcie z zaznaczonym miejscem.
    Próbowałem na adres z grupy, ale nie przeszło.

  • 24. Data: 2011-06-06 17:45:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-06-06 16:12, WW pisze:

    > Podaj jakiś adres mailowy, to Ci wyślę zdjęcie z zaznaczonym
    > miejscem.
    > Próbowałem na adres z grupy, ale nie przeszło.

    i...@i...pl

    Choć już w Kołobrzegu nie jestem. Poleciałem jak durny po twojej
    info, zwiedziłem zapachowy port i wróciłem.

    Przynajmniej se słit focię z jezuskiem w polskim rijo zrobiłem.

    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

  • 25. Data: 2011-06-06 22:25:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-06 13:16, WW pisze:

> [...]
    > Tak więc nagana, że nie podaje go tu, nie jest chyba do końca zasadna.
    >
    > "Żaden dobry uczynek nie zostanie bez kary".

    No fakt rację masz. To nie miała być nagana, ale jeśli tak to odebrałeś,
    to przepraszam.

  • 26. Data: 2011-06-06 22:27:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > i...@i...pl
    >
    > Choć już w Kołobrzegu nie jestem. Poleciałem jak durny po twojej info,
    > zwiedziłem zapachowy port i wróciłem.

    Zrobimy najwyżej kolejny kurs. ;)

    > Przynajmniej se słit focię z jezuskiem w polskim rijo zrobiłem.

    Zrobiliśmy.