  • 11. Data: 2010-11-16 10:27:34
    Temat: Re: Z cyklu "jakie auto dla kobiety?"
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik p0li napisał:

    > jeśli to ma być _auto_ dla kobiety a nie _alfa_ dla kobiety
    > to rozejrzyj się za pugiem 1007 - spełnia raczej wszystkie twoje
    > wymagania - a wkładanie fotelika na ciasnym parkingu to
    > po prostu bajka
    > nie wiem jak w dislach ale w benzynach 1.4 i 1.6 jest skrzynia w stylu
    > trip-tronic, są wersje z pełną navi i telefonem + zestaw JBL ze
    > wsmacniaczem i subem w podłodze - generalnie idealne miejskie autko za
    > stosunkowo nieduże pieniadze - bo niedoceniane i francuz
    > moja pani jeździ takim drugi rok i nie chce innego
    A jak wyglada sprawa elektrycznie przesuwanych drzwi, naczytalem sie ze w zimie sa z
    tym spore
    problemy zwlaszcza gdy jest duzo sniegu, mroz i lod.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-11-16 10:51:07
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > A jak wyglada sprawa elektrycznie przesuwanych drzwi, naczytalem sie ze
    > w zimie sa z tym spore problemy zwlaszcza gdy jest duzo sniegu, mroz i lod.
    > pozdrawiam

    Kiedys producenci wycofali sie z tego rozwiazana, biorac pod uwage
    boczne uderzenie przy wypadku. Teraz wracaja.

  • 13. Data: 2010-11-16 12:09:28
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-16 10:27:34 +0100, Gabriel 'wilk'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> said:

    > A jak wyglada sprawa elektrycznie przesuwanych drzwi,

    Normalnie - naciskasz guzik i sru...

    > naczytalem sie ze w zimie sa z tym spore problemy zwlaszcza gdy jest
    > duzo sniegu, mroz i lod.

    Równie dobrze możnaby zapytać, czy to prawda, że jazda figurowa na
    łyżwach jest bezpieczna, bo tyle się czyta o tych, którzy próbowali
    robić to na gołym betonie i... ;-)

    Mam w rodzinie takie dwa pojazdy - jeden jest garażowny w nocy, drugi w dzień.
    W żadnym nie ma problemów, ale żaden z użytkownikow nie próbował
    otwierać drzwi skutych lodem.
    Natomiast śnieg nie przeszkadzał nigdy.

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-11-16 12:12:29
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-16 01:21:09 +0100, ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> said:

    > Witam.
    >
    > Moja pani szuka samochodu dla siebie.

    Ona szuka dla siebie, czy ty dla niej?
    ;-)

    > Czy należy się bać legendarnej awaryjności Alfy(...)jednak nie znam
    > nikogo, kto jeździłby Alfą

    Więc musisz i tak znaleźć serwis, który będzie się zajmował tym autem -
    gdybyś je kupił.
    Podjedź tam i tam pogadaj - po męsku - z mechanikami.
    Dowiesz się najwięcej...

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2010-11-16 12:17:17
    Temat: Dlaczego kobiety/zony PMSowcow wymagaja specjalnego traktowania?
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Pytam, bo to ciekawe. To jakas selekcja naturalna? Nie moga
    jezdzic normalnymi autami? Zona/kobieta PMSowca nie moze sobie
    pojsc do salonu kupic auta? SAMA? Takie jakie jej sie
    podoba? Jakies strasznie zdominowane se te kobiety, albo
    same slodkie blondynki...Nigdy nie przyszlo mi do glowy mowic
    zonie jaki ma sobie kupic samochod. To co tu czasem czytam, to
    seksizm w stanie czystym.

    --
    Hinek

  • 16. Data: 2010-11-16 12:27:41
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Bydlę napisał:

    > Normalnie - naciskasz guzik i sru...

    Zeby to bylo tak latwe zawsze :-)
    http://www.peugeot-klub.pl/forum/viewthread.php?thre
    ad_id=25033
    http://www.peugeot-klub.pl/forum/viewthread.php?thre
    ad_id=16899
    http://www.autocentrum.pl/oceny/peugeot/1007/
    http://moto.wp.pl/kat,1023311,title,Peugeot-1007-prz
    egral-swoja-szanse,wid,11602930,wiadomosc.html?ticai
    d=1b40d&_ticrsn=3
    http://www.grupy.otopr.pl/peugeot-1007-przegral-z---
    --zima--nie-zamykaja-sie-drzwi-w-1007,usn,5488353.ht
    ml
    i pewnie jeszcze wiele innych, stron, opini i postow mowiacych ze dzrwi to pieta
    achillesowa tego
    sympatycznego autka.

    > Równie dobrze możnaby zapytać, czy to prawda, że jazda figurowa na
    > łyżwach jest bezpieczna, bo tyle się czyta o tych, którzy próbowali
    > robić to na gołym betonie i... ;-)
    Nie trafne to porównanie :-)
> [...]
    > dzień.
    > W żadnym nie ma problemów, ale żaden z użytkownikow nie próbował
    Oby tak dale :-)

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 17. Data: 2010-11-16 12:54:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w
> [...]
    > same slodkie blondynki...Nigdy nie przyszlo mi do glowy mowic
    > zonie jaki ma sobie kupic samochod. To co tu czasem czytam, to

    No wiesz, jesli stac was na to zeby kupic w salonie dowolne auto z
    gwarancja a po roku sprzedac chocby za pol ceny, bo teraz sa modne
    torebki w innym kolorze, to czemu nie. Ewentualnie z samochodem jak
    z butami - macie duzy garaz i zona ma kilka roznych.

    Ale zona musi miec o tobie niskie mniemanie jesli nie radzi sie
    meza jakie auto sobie kupic :-P

    Niestety - przecietne zarobki w kraju sa jakie sa, na nowy samochod
    w salonie stac niewielu, na dwa nowe samochody w salonie jeszcze
    mniej.

    J.

  • 18. Data: 2010-11-16 13:11:14
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "p0li" wrote:
    > jeśli to ma być _auto_ dla kobiety a nie _alfa_ dla kobiety

    Tak, po głębszym zastanowieniu ma być Alfa. :-)

    > to rozejrzyj się za pugiem 1007 - spełnia raczej wszystkie twoje
    > wymagania - a wkładanie fotelika na ciasnym parkingu to
    > po prostu bajka

    Fotelik to daleki plan, też nie jest obecnym problemem.

    Poza tym 1007 się pani nie podoba w ogóle, nie podobają
    się też drzwi, nie podoba się pozycja za kierownicą jak na
    zydlu i nie podobają się osiągi, a właściwie ich brak. :-)

    Tak samo nie podobają się auta takie jak Yaris i inne małe
    "kobiece" wozidełka. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 19. Data: 2010-11-16 13:16:35
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik .Peeter napisał:

> [...]
    > się też drzwi, nie podoba się pozycja za kierownicą jak na
    > zydlu i nie podobają się osiągi, a właściwie ich brak. :-)
    Czyli zona lubi tepnac?
    > Tak samo nie podobają się auta takie jak Yaris i inne małe
    > "kobiece" wozidełka. :-)
    To pozostaje albo jakis wielki SUV albo "auto dla rolnika" z duzym nieeuropejskim
    silnikiem ;-)
    A ja to jakis dziwny jestem chyba, bo lubie pojedzic niebieska "zabka" zony, nie
    musze sie martwic o
    miejsce do parkowania itp., zreszta miejsca tez w niej jest tyle co wiekszych
    kompaktach albo i
    wiecej :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 20. Data: 2010-11-16 13:17:32
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "to" wrote:
    > Czy zechciałbyś zweryfikować swoje kryteria zgodnie z powyższymi
    > wskazówkami?

    Zapomniałem o tym, wychodzi na to, że mój post był totalnie nie
    na miejscu... :>

    Pozdrawiam
    .Peeter