  • 41. Data: 2010-11-17 09:05:02
    Temat: Re: Dlaczego kobiety/zony PMSowcow wymagaja specjalnego traktowania?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Hinek

    > Zeby kupic auto nie trzeba "znac sie na motoryzacji" Wystarczy kupic
    > nowe lub uzywane sprawdzic w dobrym autoryzowanym serwisie. Moze to
    > zrobic zupelna blondynka...A pseudofachowca picownicy i tak zrobia w
    > trabe.

    Co za głupoty... żeby w ogóle wybrać auto odpowiednie do potrzeb trzeba
    znać się na motoryzacji. To znaczy nie jest to obowiązek, ale jeśli ktoś
    się nie zna to przy odrobinie pecha może kupić coś, co w praktyce nie
    zaspokoi jego potrzeb nawet jeśli będzie w idealnym stanie technicznym.
    Nie wspominając już o tym, że osoba mająca jakieś pojęcie w temacie z
    miejsca odrzuci ewidentne trupy i nie będzie trzeba ich już sprawdzać.
    Analogicznie kobiety znają się zwykle lepiej na sprzęcie domowym. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 42. Data: 2010-11-17 09:10:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Hinek

    > Nie ma samochodow "meskich" i "kobiecych". Sa ewentualnie rozne potrzeby
    > i do nich trzeba auto dopasowac, nie do plci. Kupowanie "samochodu
    > kobiecie" zalatuje sredniowieczem, ewentualnie sluzy umacnianiu
    > nadwatlonego ego kupujacego. Pozdr

    Oczywiście, że są, a wyjątki (kobieta w mustangu albo facet w micrze)
    tylko potwierdzają tą regułę. Płeć bardzo różni ludzi, nie tylko pod
    względem wyglądu i zaprzeczanie temu jest po prostu komiczne.

    --
    ignorance is bliss

  • 43. Data: 2010-11-17 10:31:11
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Oczywiście, że są, a wyjątki (kobieta w mustangu albo facet w micrze)
    > tylko potwierdzają tą regułę. Płeć bardzo różni ludzi, nie tylko pod
    > względem wyglądu i zaprzeczanie temu jest po prostu komiczne.

    Zobacz ile kobiet jezdzi w wielkich SUVach. Jak sie spytasz - to
    powiedza ci ze bezpieczniej czuja sie w duzym aucie. Powiedz
    im, ze sa dziwolagami - bo dla nich stworzono np. Swifta.
    W micrze kazdy wyglada smiesznie - ale co dziwnego w jest w
    kobiecie w mustangu? Znajoma busines-woman ktora sprawila sobie
    cayenne twierdzi ze to kobiece auto, jakas glupia chyba, nie?
    Popatrz sie na kobiety, ktore SAME kupuja swoje auta, a nie
    na te ktorym ich macho kupuje tico albo inne gowno.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 44. Data: 2010-11-17 10:42:01
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > ale jeśli ktoś się nie zna to przy odrobinie pecha może
    > kupić coś, co w praktyce nie zaspokoi jego potrzeb nawet
    > jeśli będzie w idealnym stanie technicznym.

    Kochanie - TO AUTO JEST DLA CIEBIE! - bo ma duzo lusterek,
    latwo parkuje sie pod marketem i ma schowek na podpaski?
    Oczywiscie to TY wiesz lepiej jake potrzeby ma zona ;}
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 45. Data: 2010-11-17 10:57:10
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Hinek

    > Kochanie - TO AUTO JEST DLA CIEBIE! - bo ma duzo lusterek, latwo
    > parkuje sie pod marketem i ma schowek na podpaski? Oczywiscie to TY
    > wiesz lepiej jake potrzeby ma zona ;} Pozdr

    Widzisz tylko skrajności? Współczuję.

    --
    ignorance is bliss

  • 46. Data: 2010-11-17 10:58:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Hinek

> [...]
    > jakas glupia chyba, nie? Popatrz sie na kobiety, ktore SAME kupuja swoje
    > auta, a nie na te ktorym ich macho kupuje tico albo inne gowno. Pozdr

    W wielkiej terenówce w mieście to każdy wygląda jak głupek. Ale tak
    ogólnie to chyba nie zrozumiałeś o czym pisałem.

    --
    ignorance is bliss

  • 47. Data: 2010-11-17 19:36:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2010 12:17:17 +0100, Hinek napisał(a):

    > Pytam, bo to ciekawe. To jakas selekcja naturalna? Nie moga
    > jezdzic normalnymi autami? Zona/kobieta PMSowca nie moze sobie
    > pojsc do salonu kupic auta? SAMA? Takie jakie jej sie

    Kobiety ludzi z PMS są mądre i dlatego też wybór samochodu konsultują z
    kompetentnymi fachowcami.
    Twoja kobieta zapewne wybiera auto, które będzie się jej podobało. Przez
    pierwsze dwa dni.
    --