  • 31. Data: 2010-01-02 19:53:39
    Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na śniegu
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hho25e$lue$1@news.mm.pl...

    > Bo jest glupcem i nie masz argumentow.

    > Jacy inni?
    > Nie wiem kto to krecil i rezyserowal, ale byla to lajza do kwadratu.
    > Ale widac, ze sa jeszcze wieksze lajzy, ktore chyba zamykaja oczy
    > ogladajac ten film, aby przypadkiem nie zobaczyc jak gosc sie ciagnie na
    > zaciagnietym recznym itp.
    >

    > --
    > Karolek

    ponieważ stwierdziłeś że nie tak dużo ludzi już zdemaskowało że jest to
    oszustwo to proszę napisz opinie tych osób.
    Czy ja dobrze widzę tam stare logo TVP2? Dlaczego tak wiele osób jak mówisz
    pokazało że to oszustwo a nikt nie zgłosił tego do prokuratury? Skoro
    fałszują to podlegają pod bodajrze Art 4 Prawa Prasowego (a prawo to
    obowiązuje od 1984 roku. Wiedział ktoś że doszło do złamania prawa, dlaczego
    nikt tego nie zgłosił??

  • 32. Data: 2010-01-02 19:54:38
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl>

    > Bo jest glupcem i nie masz argumentow.

    no masz racje brak mi argumentów, ale za to ty masz ich tyle że tylko
    obrażać innych potrafisz
    Przykre

    ---------
    Pozdrawiam
    Piotr Jaksoń
    0 602 478 375
    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org

  • 33. Data: 2010-01-02 19:55:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Jan 2010 14:16:01 +0100, zkruk [Lodz] wrote:
    >no co ty tutaj za manipulacje uprawiasz-film sprzed 10 lat gdy jeszcze zimy
    >istniały ;)
    >przecież jest ocieplenie klimatu i zimy nie ma :>

    A radio czy TV ty dzisiaj wlaczales ? :-)

    J.

  • 34. Data: 2010-01-02 20:00:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    J.F. pisze:

    > A radio czy TV ty dzisiaj wlaczales ? :-)

    A nie lepiej wsiąść do samochodu? ;) Nareszcie jakiś pożytek z tych
    zimówek ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 35. Data: 2010-01-02 20:07:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Jan 2010 20:00:38 +0100, Artur Maśląg wrote:

    >A nie lepiej wsiąść do samochodu? ;) Nareszcie jakiś pożytek z tych
    >zimówek ;)

    Moze mieszka w takiej okolicy ze dzis zimy u niego nie ma :-)

    J.

  • 36. Data: 2010-01-02 20:24:39
    Temat: Re: Z archiwum - opony całoroczne a zimowe na ?niegu
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    J.F. wrote:

    > A radio czy TV ty dzisiaj wlaczales ? :-)

    co to za zima - 10 cm śniegu przez 5 dni napadało
    jakby 30 cm jednego dnia spadło - to byłoby coś :>

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 37. Data: 2010-01-02 20:58:46
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    ksoniek pisze:

    > ponieważ stwierdziłeś że nie tak dużo ludzi już zdemaskowało że jest to
    > oszustwo to proszę napisz opinie tych osób.

    Jaka opinie? o co ci chodzi?

> [...]
    > Skoro fałszują to podlegają pod bodajrze Art 4 Prawa Prasowego (a prawo
    > to obowiązuje od 1984 roku. Wiedział ktoś że doszło do złamania prawa,

    Mogles zglosic jak widziales ten reportaz, ja to pierwszy raz ogladam
    wlasnie dzisiaj.
    Zreszta takie bzdety to sie przelacza, a nie oglada i zglasza.
    BTW na reklamy tez donosisz? klamia tam przeciez nagminnie, a moze
    jednak w nie wierzysz?

    --
    Karolek

  • 38. Data: 2010-01-02 21:27:10
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

    > A nie lepiej wsiąść do samochodu? ;) Nareszcie jakiś pożytek z tych
    > zimówek ;)

    Ja z braku laku śmigam na letnich, miałbym zimowe, to bym zmienił bez
    gadania ,zresztą w poprzednich furach zawsze miałem. Więc zimówek nie neguję
    i znam ich zalety. No ale jest jak jest, w tą (zimową) zimę zrobiłem parę
    tras (w Nowy Rok - K-ce Warszawa - pełna zima) ,trzeba było jechać, dużo
    bardziej ostrożnie etc, ale bez ślamazarzenia i z pełną kontrolą auta.
    Niemniej pozostaje chylić czoła przed mediami i marketingiem firm
    oponiarskich, która doprowadziła do tego, że gdy w pracy "pochwaliłem" się,
    że jeżdżę na letnich uznano mnie za samobójcę, wariata, w zasadzie
    nieżywego. Teorie jakie słuszałem na temat letnich opon w temperaturze 7C
    nadawały się na niejeden skecz :-D, a to że robią się twarde jak kamień i
    pękają, a to że nie można wyjechać nawet po deszczu z parkingu, a to że ktoś
    przy 3C i deszczu jechał 30km/h w Warszawie bo nie panował nad swoją Fabią
    1.2 htp normalnie cyrk. Żeby tak udało się w mózgi wpoić że nie wolno rzucać
    śmieci przez okno, parkować na miejscach dla inwalidów jak się nim nie jest,
    żeby nie wyprzedzać na 3, nie wlec się lewym pasem i nie wjeżdżać na
    skrzyżowanie jak zjechać nie da rady. To nie. No ale to już zakrawa na
    życzenia noworoczne :-D. Ale zimówki mają wszyscy bez względu na potrzeby.
    Mój sąsiad trzyma Tico w garażu na zimówkach, choć przez zimę nie jeździ bo
    dziadek i się boi. "..jest zima to musi być zimno.." Jak do tego doszło,
    wiem ,że myślenie głową zamiast telewizorem nie jest popularne, ale żeby aż
    tak. Chylę czoła, szacun..

  • 39. Data: 2010-01-02 21:42:37
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-01-02 19:35, Artur Maśląg pisze:

    > To nie są pierdoły, a kwestie zasadnicze. Zadałem pytanie, jakim
    > cudem ABS świetnie działał na oponach zimowych, ale na tych
    > letnich już nie.

    Napisano ci to trzy razy, ale chyba to zbyt
    duży wysiłek umysłowy dla ciebie, żeby zrozumieć.
    Czy ty w ogóle wiesz o jakim ciśnieniu mowa i
    jak działa hamulec (nie wspomnę o ABS)?

    --
    AW

  • 40. Data: 2010-01-02 21:47:50
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    AW pisze:
    (...)
    > Napisano ci to trzy razy,

    Co mi napisano 3 razy?

    > ale chyba to zbyt duży wysiłek umysłowy dla
    > ciebie, żeby zrozumieć.

    Z całą pewnością. Ty widzę wolisz wierzyć w różne bzdury prezentowane
    tu i tam :)

    > Czy ty w ogóle wiesz o jakim ciśnieniu mowa i jak działa hamulec (nie
    > wspomnę o ABS)?

    Nie mam o tym zielonego pojęcia.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.