  • Data: 2010-04-21 13:05:21
    Temat: Z Orange POP do Orange Mix i z powrotem?
    Od: Krystek <s...@k...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Z cyklu dziś pytanie dziś odpowiedź: zadzwonili do mnie z jakiegoś
    outsource'a Orange z pytaniem, czy przeszedłbym z POP-a na Mix-a. Jako,
    że POP-a mam od lat 7-8 i mi wystarcza ta oferta, to pewnie i tak się
    nie zdecyduję na przejście na inna ofertę (szczególnie, że nagromadził
    mi się spory zapas złotówek do wydzwonienia na koncie).

    Mnie interesuje jednak inna rzecz: babeczka, która dzwoniła, mówiła, że
    mogę przejść z POP-a do Mix-a, a po zakończeniu umowy Mix z powrotem
    wrócić do oferty POP. Prawda to? O ile się nie mylę, to od dawien dawna
    w Orange nie dało się wrócić do oferty na kartę, gdy się zmigrowało z
    numerem na abonamentowe usługi. Czy coś się ostatnio w tej kwestii
    zmieniło? Kto się orientuje i mógłby zaspokoić moją ciekawość w tej kwestii?

    Pozdrawiam, wielce zaciekawiony -

    K.