  • 11. Data: 2013-04-22 22:30:29
    Temat: Re: You Can Drive
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-22 18:47:41 +0200, PlaMa <m...@w...pl> said:

    > Pytają się dokładnie o: "Łączny okres bezszkodowego ubezpieczenia OC
    > lub AC w ostatnich 5 latach".

    > Jak to ugryźć?

    Gdy będziesz gryzł, to rozważ, że ubezpieczyciel zazwyczaj weryfikuje
    oświadczenia gdy ma dokonać wypłaty. Więc opłaca się kombinować tylko
    wtedy, gdy nie będziesz korzystał z ubezpieczenia. A to oznacza, że nie
    opłaca się go opłacać...

    Zadaj pytanie temu ,kto miałby cię ubezpieczać i poproś o wskazanie
    takiej a nie innej metody liczenia w regulaminie.

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2013-04-22 22:57:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 22 Apr 2013 17:19:06 +0200, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    >Liczą się okresy ostatnie bezszkodowe. Tj. ile polis licząc od
    >najświeższej miałeś bez likwidacji szkody.

    Zależy. W Avivie mam 6 lat zaliczonych, mimo szkody likwidowanej z AC
    w 2010 roku. U nich musi być 6 lat bezszkodowych w ciągu ostatnich 7
    lat, wtedy masz maks. zniżki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2013-04-23 15:25:15
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Zależy. W Avivie mam 6 lat zaliczonych, mimo szkody likwidowanej z AC
    > w 2010 roku. U nich musi być 6 lat bezszkodowych w ciągu ostatnich 7
    > lat, wtedy masz maks. zniżki.

    Też mam autko w avivie i polisa jest na mnie. Niestety żona się
    zagapiła i doszło do stłuczki.
    Teraz pytanie - co z moimi zniżkami? Moje auto, moja polisa ale nie
    moja szkoda.

    ____
    grzech
    626