  • 11. Data: 2012-02-03 10:48:35
    Temat: Re: [YT] Karol jesteś moim bogiem...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrisPolska" napisał w
    >nasza policaj jeszcze ich nie namierzyla ? automatycznie bez prawka

    No wiesz, tym razem chlopaki wykazali sie wieksza inteligencja i
    utrudnili rozpoznanie.
    Wyselekcjonowac wszystkich mlodych Karoli posiadajacych auta ponad 2.5
    litra z pewnego miasta i okolic ?

    Czy dac rzeczoznawcy, zeby rozpoznal marke po wnetrzu ?
    No bo YT to nie wiem czy tak chetnie sie podzieli numerem IP ..

    J.

  • 12. Data: 2012-02-03 10:55:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-03 10:48, J.F pisze:

> [...]
    > litra z pewnego miasta i okolic ?
    >
    > Czy dac rzeczoznawcy, zeby rozpoznal marke po wnetrzu ?

    Plejady.

    > No bo YT to nie wiem czy tak chetnie sie podzieli numerem IP ..

    :)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 13. Data: 2012-02-03 11:33:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.02.2012 00:39, KrisPolska pisze:

    > nasza policaj jeszcze ich nie namierzyla ? automatycznie bez prawka

    Suchar sprzed 6 lat, nie ma sie czym jarac.

    http://twoje-sudety.pl/index.php?action=show&type=ne
    ws&id=5405&PHPS­ESSID=b823

  • 14. Data: 2012-02-03 11:38:35
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

    > A nie wiesz może czy mógłbym przykleić sobie grupową naklejkę na
    > motocykl??

    Ja mam nalepki pms-owe na rowerach :-)

    --
    Axel

  • 15. Data: 2012-02-03 12:17:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup
    > nasza policaj jeszcze ich nie namierzyla ? automatycznie bez prawka
    >
    >Suchar sprzed 6 lat, nie ma sie czym jarac.
    >http://twoje-sudety.pl/index.php?action=show&type=n
    ews&id=5405&PHPS­ESSID=b823

    To ci sami ? Wydawalo mi sie ze inni.
    No tak, nie uwazalem jak ogladalem, teraz widze i znaczek na
    kierownicy, i hopke ... ale wtedy chyba wyraznie mowili ze to subaru.
    I jakos pamietam ze w miare normalnie jechal, a tu w poslizgi wpada.
    No tak - teraz tez mowia ze subaru :-)

    To juz 6 lat ?

    J.

  • 16. Data: 2012-02-03 12:39:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.02.2012 12:17, J.F pisze:

> [...]
    > i hopke ... ale wtedy chyba wyraznie mowili ze to subaru. I jakos
    > pamietam ze w miare normalnie jechal, a tu w poslizgi wpada. No tak -

    Czas leci, tez sie dziwilem ;) Ludzie juz pozapominali - czas wrzucac
    suchary i bedzie dyskusja od nowa ;)

  • 17. Data: 2012-02-04 00:55:56
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > Czy dac rzeczoznawcy, zeby rozpoznal marke po wnetrzu ?
    > No bo YT to nie wiem czy tak chetnie sie podzieli numerem IP ..

    konto YT ip login usera puk puk jestesmy w domu
    dalej to juz po sznurku chyba ze bedzie szedl w zaperte ze gdzies to znalazl
    wczesniej

    ale kazdy filmik ma exif i da sie namierzyc komore w jakims sensie czy
    material video
    sladow jest mnostwo nawet mozna przyczepic sie do ogladajacych komentow itp

    jak sie upra to dojda, a jak nie oni to Rutkowski :)

  • 18. Data: 2012-02-04 00:58:26
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Czas leci, tez sie dziwilem ;) Ludzie juz pozapominali - czas wrzucac
    > suchary i bedzie dyskusja od nowa ;)

    i tak nikt nie przybje tego klaba ktoremu bejca sie zapalila po paleniu gumy
    cos tam pewnie od kata poszlo i zaczoł ja gasic TRAWA :)

    mistrzu dresow jest w moich rankingu na No.1

  • 19. Data: 2012-02-04 09:29:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.02.2012 00:55, KrisPolska pisze:

> [...]
    > sladow jest mnostwo nawet mozna przyczepic sie do ogladajacych komentow itp
    >
    > jak sie upra to dojda, a jak nie oni to Rutkowski :)

    Yyy, a nie prosciej po prostu przejrzec miejski monitoring?

  • 20. Data: 2012-02-05 10:43:57
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    > Yyy, a nie prosciej po prostu przejrzec miejski monitoring?

    po takim czasie?
    max to 30dni wstecz a praktycznie 3-7
    nikt nie bedzie archiwizował zapisów z kilkudziesieciu kamer w jakosci
    conajmniej HD
    w trybie ciagłym nie motion
    tutaj liczą się już TB ale jak kogos stac?

    w zasadzie po zdarzeniu to sie zgrywa odcinek zdarzenia i na pen drive