  • 31. Data: 2009-04-10 20:40:13
    Temat: Re: XJ 900s - sprzedam płytę... [OT]
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Magic wrote:

    > Nie bij Pryzmata bo źle zintegruje stany magazynowe w Motoriście i za
    > cholerę nie doczekamy się na części jakbyco.

    Po co komu czesci do *ondy? Przeciz sie nie psujom. Pryzmat, dawaj kolano ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST955 & Fun Factory XT660X SW-Motech edition
    znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona

  • 32. Data: 2009-04-11 20:26:58
    Temat: Re: XJ 900s - sprzedam płytę...
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Terror pisze:

    > No to Koc może kupić albo Dą Pedro, będą mieli gdzię tą płytę wsadzić

    Wyśmialiście mnie szyderczo i bezlitośnie, to nie będzie okazji.
    Ale oferta nadal aktualna:
    http://www.allegro.pl/item608701115_kufer_givi_e45_i
    _bagaznik_do_xj_900_s_diversion.html

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 33. Data: 2009-04-15 11:55:59
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Kefir wrote:
    > Po co komu czesci do *ondy? Przeciz sie nie psujom. Pryzmat, dawaj
    > kolano ;)

    kolano juz naprawione No znaczy prawie
    I juz nawet nowy silnik siedzi w ramie
    ehhhh