  • 21. Data: 2009-04-09 17:39:04
    Temat: Re: XJ 900s - sprzedam płytę... [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message
    news:grl01b$nmd$1@wueska.motocykle.org...

    > Jedna taka anomalia anatomiczna mogłaby sie jednakowoż na tej płycie nie
    > zmieścić.

    Priapizm, niepospolicie wielki leb czy obydwa zjawiska pospolu? BTW: jak
    mozesz kolegom takie rzeczy wypominac ;) Poza tym na podwojne DVD moze sie
    zmiescic.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 22. Data: 2009-04-09 17:40:44
    Temat: Re: XJ 900s - sprzedam płytę...
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Jacek Różański pisze:
    > ... Givi pod kufer monorack do XJ900S. Jak mi ktoś tu da przyzwoitą cenę
    > od razu to nawet nie będę wystawiał. Na priva proszę.

    Spada powyżej 200 km/h?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 23. Data: 2009-04-09 19:57:10
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kuczu pisze:

    > To straszne ze ludzie ze szczytow wladzy (lokalno-sportowej, ale zawsze
    > wladzy) nie potrafia jasno i definitywnie okreslic celow i przedmiotow
    > swego dzialania.
    >
    > Jacek ! To co Ty w koncu sprzedajesz ?

    Arghh, nie sprzedaję!

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 24. Data: 2009-04-09 19:58:09
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Piotr May pisze:

    > zla? plyta pelna zla? Biore. Ale to CD czy DVD ?

    To som teksty godne hc a nie prm!

  • 25. Data: 2009-04-09 19:58:59
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    (pj) pisze:

    > Blurej - J.E.Ociec nie tylko nadanża za tryndami, ale wręcz je wyznacza!
    > :-)

    Filmografia T. Orlowski.

  • 26. Data: 2009-04-09 20:00:29
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Kefir pisze:
> [...]
    >
    > Priapizm, niepospolicie wielki leb czy obydwa zjawiska pospolu? BTW: jak
    > mozesz kolegom takie rzeczy wypominac ;) Poza tym na podwojne DVD moze

    Mam pomysł, umówcie się na wyścigi motocyklowe albo chociaż
    wspólną najebkę?

  • 27. Data: 2009-04-10 09:31:45
    Od: "Pryzmat" <a...@o...pl>

    Kefir wrote:

    > Priapizm, niepospolicie wielki leb czy obydwa zjawiska pospolu? BTW:
    > jak mozesz kolegom takie rzeczy wypominac ;) Poza tym na podwojne DVD
    > moze sie zmiescic.

    Oczywiscie ze tylko jedno z tych zjawisk
    Oba naraz sa zbyt wielkie zeby sie zmiescily na jednej plycie

    --
    Pryzmat (Jacek)
    foto i moto

  • 28. Data: 2009-04-10 11:35:47
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Pryzmat" <a...@o...pl> wrote in message

    > Oczywiscie ze tylko jedno z tych zjawisk
    > Oba naraz sa zbyt wielkie zeby sie zmiescily na jednej plycie

    Dobra, zaistniales ;). A teraz przeczytaj jeszcze raz, pomalu, to do czego
    sie odnosisz.
    ;^)

  • 29. Data: 2009-04-10 14:08:28
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 09-04-2009 o 14:25:10 (pj) <j...@g...com> napisał(a):

    > Blurej - J.E.Ociec nie tylko nadanża za tryndami, ale wręcz je wyznacza!
    > :-)

    No to Koc może kupić albo Dą Pedro, będą mieli gdzię tą płytę wsadzić

    --
    Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
    t3rror.eu

  • 30. Data: 2009-04-10 20:29:16
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "Pryzmat" <a...@o...pl> wrote in message

    > Dobra, zaistniales ;). A teraz przeczytaj jeszcze raz, pomalu, to do
    > czego sie odnosisz.
    > ;^)

    Nie bij Pryzmata bo źle zintegruje stany magazynowe w Motoriście i za
    cholerę nie doczekamy się na części jakbyco.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj