    From: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Wyższa wydajność w laptopie
    Date: Sun, 07 Aug 2011 16:18:54 +0200

    Witam,

    Zastanawiam się jak zwiększyć wydajność laptopa. Dlaczego?

    A. Czasami długo czekam zanim pojawi się okno UAC.
    B. Ogólnie czas uruchamiania aplikacji jest długi.

    Podejrzewam, że poprawę wydajności przyniosłoby reinstalowanie systemu
    operacyjnego i wykorzystanie VM do testowania aplikacji i wykonywania
    sporadycznych operacji.

    Aktualnie mam laptopa z Core I5 4GB DDR3 RAM, HDD 320 GB 5400 rpm. Na
    tym "hula" Win 7 64bit. Rozważam następujące pomysły:
    -Dodanie modułu RAM (nie wiem czy coś da, aktualnie Task Manager
    pokazuje dostępne 1700 MB, wolne 178 MB)
    -Wymiane dysku na hybrydowy.

    Czy ktoś przeprowadzał u siebie podobne operacje (dodatkowy RAM, zmiana
    dysku) i poczuł różnicę?

    --
    pozdrawiam
    Piotr