  • 61. Data: 2010-02-11 13:58:36
    Temat: Re: Dostałem mandat
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:siv5n5loo46sp44pp5rka7avffr2uhisci@4ax.com...
    Wed, 10 Feb 2010 19:33:18 +0100, w <hkuu5j$g2o$1@inews.gazeta.pl>, "Kuba
    \(aka
    cita\)" <y...@w...pl> napisał(-a):

    > Pytanie zasadnisze - gdzie zaczyna sie skrzyżowanie i czy nie czasem w
    > miejscu, gdzie namalowana jest linia zatrzymania (a ta jest przed
    > sygnalizatorem)

    Przecież podałem definicję skrzyżowania. Chyba nawet taka sama jest zapisana
    kodeksie. "Przecięcie jezdni", a nie "powierzchnia od ostatniego
    sygnalizatora/linii zatrzymania".
    -----------------
    Tylko że nie potrafisz przeczytać definicji? Nie odróżniasz jezdni od drogi?
    neelix

  • 62. Data: 2010-02-11 14:00:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie zasadnisze - gdzie zaczyna sie skrzyżowanie i czy nie czasem w
    > miejscu, gdzie namalowana jest linia zatrzymania (a ta jest przed
    > sygnalizatorem)

    O właśnie. Czasem jednak ta linia nie jest namalowana i trzeba ją sobie
    domalować w głowie.
    neelix

  • 63. Data: 2010-02-11 14:23:04
    Temat: Re: [Wyżale się] Dostałem mandat
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Tylko brak Ci odpowiedniej wiedzy na poparcie swojej
    > śmiałej tezy.

    "skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg
    mających jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z
    powierzchniami utworzonymi przez takie przecięcia,
    połączenia lub rozwidlenia; określenie to nie dotyczy
    przecięcia, połączenia lub rozwidlenia drogi twardej z drogą
    gruntową lub stanowiącą dojazd do obiektu znajdującego się
    przy drodze"
    W którym miejscu Kolega napisał, że wjechał na
    skrzyżowanie?:
    "Zatrzymuje się więc- już za sygnalizatorami,
    ale jeszcze nie na tyle żeby blokować kogokolwiek"
    Według mnie zatrzymanie nastąpiło jeszcze przed przecięciem
    jezdni, inaczej już by blokował ruch poprzeczny.

  • 64. Data: 2010-02-11 15:07:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Feb 2010 22:34:42 +0100, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > Idź sprawdź szczegóły definicji skrzyżowania w delegowanych z PoRD
    > rozporządzeniach.

    A po co skoro definicja jest w PoRD? Powtórzę więc ją po raz n-ty:

    "10. skrzyżowanie - przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich

  • 65. Data: 2010-02-11 15:07:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > W przepisach obowiązujacych każdego kierowcę.

    Wykup sobie korepetycje z czytania, bo kiepsko Ci to wychodzi.

    --
    cokolwiek

  • 66. Data: 2010-02-11 15:11:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Feb 2010 21:08:35 +0100, w
    <1...@i...dyndns.org.invalid>, 'Tom N'

    > Literalnie, to praktycznie bez S-3 nie ma szansy skręcić w lewo -- ci z
    > naprzeciwka skończą jechać gdy im się zapali żółte, w tej samej chwili jemu
    > zapali się żółte...

    Ale z kolei -- też literalnie -- to może zrobić wszystko na sygnalizatorze S-2.
    Ustawodawca zapomniał określić znaczenie jego świateł...

  • 67. Data: 2010-02-11 15:12:10
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "GB" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>> 1) ruch pojazdu utrudniłby opuszczenie jezdni pieszym lub rowerzystom,
    > Dokładnie tak.

    Co za stanowczość! Problem jednak w ty, że nie wiecie co to jest
    skrzyżowanie. Po prostu trzeba zmienić idiotyczną definicję zachowania się
    na skrzyżowaniu z sygnalizatorami.
    neelix
    neelix

  • 68. Data: 2010-02-11 15:14:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości

    > " 9) skrzyżowaniu - rozumie się przez to przecięcie lub połączenie dróg
    > na jednym poziomie, zapewniające pełną lub częściową możliwość wyboru
    > kierunku jazdy,"
    > O to chodziło?
    > Coś to zmienia w kwestii początku skrzyżowania?
    > Bo jak dla mnie nic, dopóki nie dojedziesz do drogi przecinającej, to nie
    > jesteś na skrzyżowaniu.

    Tylko się pogrążacie. Jak możecie dyskutować skoro nie odróżniacie drogi od
    jezdni? Na początek więc odsyłam do definicji "droga". Może przestaniecie
    wreszcie bredzić?
    neelix

  • 69. Data: 2010-02-11 15:24:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    Robert_J wrote:

> [...]
    > żeby blokować kogokolwiek" Według mnie zatrzymanie nastąpiło jeszcze
    > przed przecięciem jezdni, inaczej już by blokował ruch poprzeczny.

    Z neeliksem nie pogadasz, zobacz co napisał o skręcie w lewo. Jego
    zdaniem, jeśli skręcasz w lewo to masz miejsce, nawet jeśli go nie masz,
    bo z przeciwka jadą auta.

    --
    cokolwiek

  • 70. Data: 2010-02-11 15:26:24
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > Tylko się pogrążacie. Jak możecie dyskutować skoro nie odróżniacie drogi
    > od jezdni? Na początek więc odsyłam do definicji "droga". Może
    > przestaniecie wreszcie bredzić?

    To nie ma w tym kontekście żadnego znaczenia.

    --
    cokolwiek