  • 131. Data: 2010-02-12 16:17:28
    Temat: Re: Dostałem mandat
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Ten przepis, to kliniczny przypadek pokazujący jak
    > gównianej jakości jest
    > polskie prawodawstwo. Przepis w zasadzie nie mówi nic, za
    > to daje władzę
    > miśkom, bo zostawia wiele do ich interpretacji.

    Ja akurat jestem człowiekiem dość upierdliwym ;-). W życiu 5
    lub 6 razy odmówiłem przyjęcia mandatu, ponieważ uważałem że
    gliniarz nie ma racji, choć wg jego interpretacji byłem
    winny. Ale jakoś w żadnym z tych przypadków sprawa nie
    trafiła do sądu :-). A przynajmniej nic o tym nie wiem...
    Ostatni jaki pamiętam to w zeszłym roku, misiek usiłował
    udowodnić mi, że przejechałem rondo pod prąd. Samo rondo
    (niedawno ktoś tutaj nawet zapodał link do zdjęcia) jest
    żartobliwe ;-). Fi max. 1 metr, żadnej wysepki (to się chyba
    nazywa rondo najazdowe)....

  • 132. Data: 2010-02-12 17:37:01
    Temat: Re: [Wy?ale sie] Dosta3em mandat
    Od: "Jerry" <n...@c...pl>

    > może tylko w przypadku gdy czyn nie stanowił wykroczenia.
    Własnie to napisałem.
    >W powyższym przypadku rzecz jest dyskusyjna.
    Jesli autor wiadomości doszedł do wniosku że nie popełnił wykroczenia
    to może wykorzystać tą drogę. Akurat niczym nie ryzykuje.
    pzdr.

  • 133. Data: 2010-02-12 18:54:32
    Temat: Re: [Wyżale się] Dostałem mandat
    Od: to <t...@a...xyz>

    neelix wrote:

    > To teraz zastanów się gdzie stoi sygnalizator. Poza drogą? Poza tym
    > znowu piszesz o przecięciu się jezdni. Dróg nie jezdni! Sygnalizator
    > stoi min. 2m za linią zatrzymania i to nie on wyznacza skrzyżowanie i
    > nie jezdnie.

    Jedyne części dróg które się przecinają to w 99% przypadków właśnie
    jezdnie. Przestań odmóżdżać atmosferę, bo smutno się to czyta.

    --
    cokolwiek

  • 134. Data: 2010-02-12 19:03:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > o.. to jest jakaś nowość., bo to jest akurat dosyć precyzyjna definicja.

    wskaż mi w tej definicji konkretnie początek skrzyżowania.
    Ale konkretnie. Gdzie on jest.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 135. Data: 2010-02-12 19:16:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 19:03:03 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):

    > wskaż mi w tej definicji konkretnie początek skrzyżowania.
    > Ale konkretnie. Gdzie on jest.

    tam gdzie się zaczyna obszar drogi z którą przecina się droga po której
    jedziesz.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 136. Data: 2010-02-12 19:20:55
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tak naprawdę przestarzałych zapisów. Ot, pierwszy z brzegu zakaz
    > wyprzedzania na mostach, wiaduktach i w tunelach. Jak to się ma do jezdni
    > o dwóch pasach ruchu lub autostrady? Definicja wyprzedzania jest prosta,
    > ale nie uwzględnia jezdni o więcej niż jednym pasie. Jadąc autostradą
    > czasem trudno wyczuć że jest się na wiadukcie :-). A przygłupi misiek może
    > za mną jechać i dopieprzy mi dwieści albo trzysta za wykroczenie...
    > Przykłady można mnożyć, tylko nikomu nie chce się porządnie znowelizować
    > Ustawy i dostosować jej do realiów 21 wieku...

    Na temat zakazu wyprzedzania wypowiedzieli się inni. Wczoraj stado baranów
    wjechalo na przejazd kolejowy po tym jak skręcający w lewo daleko z przodu
    przyblokował pas na stu metrach. Ja się zmieściłem za przejazdem a ci,
    którzy nie trzymali przepisowej odległosci wjechali i zostali przyblokowani
    przez kolejnych.
    neelix

  • 137. Data: 2010-02-12 19:29:03
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > tam gdzie się zaczyna obszar drogi z którą przecina się droga po której
    > jedziesz.

    to dlaczego parkować mozna 10m od przejcia krawędzi jezdni w luk a nie 10m
    od skrzyżowania?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 138. Data: 2010-02-13 01:34:40
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-02-10 17:46:05 +0100, "Cavallino" <c...@k...pl> said:

    > Bzdura.
    > Od kiedy sygnalizator definiuje początek skrzyżowania?

    Dyskusje ci się pomyliły.
    I dyskutanci.

    --
    Bydlę

  • 139. Data: 2010-02-13 01:36:15
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-02-11 10:18:05 +0100, "Robert_J" <r...@w...pl> said:

    > A to niby dlaczemu? ;-)

    Bo dostał mandat i pytał jak unikać takich sytuacji.

    > Tu akurat masz rację, dokładnie tak powinien zrobić.

    No właśnie.

    --
    Bydlę

  • 140. Data: 2010-02-13 02:04:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Feb 2010 19:29:03 +0100, osobnik zwany Kuba \(aka
    cita\) wystukał:

    bo tak mówi przepis

    --
    mst <at> gazeta <.> pl