eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetWysyłka HDD do Western Digital.Wysyłka HDD do Western Digital.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipartne
    rs.pl!not-for-mail
    From: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Wysyłka HDD do Western Digital.
    Date: Mon, 10 Jan 2011 10:31:44 +0100
    Organization: GTS Energis
    Lines: 22
    Message-ID: <igejlo$9fe$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: wimax4-143.telbeskid.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1294651896 9710 85.219.200.143 (10 Jan 2011 09:31:36 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 10 Jan 2011 09:31:36 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1187284
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Mam dwa dyski WD Caviar WD5000AAKB WCAS 500GB do naprawy gwarancyjnej
    z powodu bad sektorów. Chcę wysłać je bezpośrednio do WD za pomocą RMA
    na ich stronie. Oba dyski mają 3 letnią gwarancję i mam już stworzone
    i wydrukowane wszystko co trzeba do wysyłki. Mam jednak obawy co do
    jednego dysku. Gdzieś tak wyszło podczas tych przekładek między
    komputerami że naklejka srebrna zamykająca otwór rewizyjny dysku, ta
    od spodu która częściowo wchodzi pod PCB jest delikatnie mówiąc nieco
    zmaltretowana. Jest cała, nie podziurawiona ale jakby porysowana i
    ktoś mógłby przypuszczać że być może była odklejana. Napewno nikt jej
    nie odklejał i nie zaglądał do środka dysku bo i po co jeżeli dysk
    jest na gwarancji. Zarysowania powstały przypadkowo być może od
    paznokcia albo podczas przekładania dysku między komputerami od jakiś
    przewodów itp.
    Mam wątpliwości że jak wyślę ten dysk to mi WD odmówi naprawy
    gwarancyjnej i nie sam ten fakt zaboli ale nie chcę aby naliczyli mi
    jakiejś opłaty za nieuzasadnioną obsługę gwarancyjną lub przesyłkę.
    Jak myślicie wysyłać czy nie?


    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: