  • 1. Data: 2011-12-11 10:06:26
    Temat: Wyświetlana nazwa sieci lub operatora
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

    Czy ktoś się orientuje ja można zmienić (jakiś kod) aby zamiast nazwy
    operatora wyświetlała się nazwa sieci , w telefonach nokia.

    Np:
    zamiast "mBank mobile" wyświetla się "Plus" lub "Plus GSM" w zależności jak
    stary jest telefon
    zamiast "HEYAH" wyświetla się "Era" lub "T-Mobile"
    zamiast "wRodzinie" wyświetla się "Era" ,"T-Mobile" lub "IDEA", "Orange PL"
    w zależności do jakiego operatora jestem w danej chwili zalogowany.

    A np. CARREFOUR MOVA, FreeM, wyświetlają się zawsze dobrze.
    PLAY zalogowany do PLAY lub do Plusa wyświetla się PLAY a zalogowany do
    Orange zamiast PLAY jest Orange.

    Mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi. Jestem ciekaw czy da się jakimś kodem
    zmienić aby np. zamiast "Plus" wyświetlała się nazwa sieci "mBank mobile"

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2011-12-11 10:22:09
    Temat: Re: Wyświetlana nazwa sieci lub operatora
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 11 12 2011 11:06, Damian News pisze:

    > PLAY zalogowany do PLAY lub do Plusa wyświetla się PLAY a zalogowany do
    > Orange zamiast PLAY jest Orange.

    Mi się wyświetla PLAY/Red Bull MOBILE.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 3. Data: 2011-12-11 11:10:00
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mi się wyświetla PLAY/Red Bull MOBILE.

    Ale jesteś w Red Bull co ? Ja tam przenisosę numerek za jakiś czas :)

  • 4. Data: 2011-12-11 11:31:03
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu N 11 12 2011 12:10, Damian News pisze:

    > Ale jesteś w Red Bull co ? Ja tam przenisosę numerek za jakiś czas :)

    I w PLAY i w Red Bull. Choć Red Bull ofertę ma cienką.

  • 5. Data: 2011-12-11 15:15:00
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 12:31:03 +0100, ALEX napisał(a):

    > I w PLAY i w Red Bull. Choć Red Bull ofertę ma cienką.

    Red Bull to JEST Play.
    Tak samo jak Heyah to jest Era/Timobajl a nie wirtualny.

    W tym przypadku zmiana nazwy wyświetlanej zależy od polecenia jakie dostaje
    telefon od karty SIM. Przy braku polecenia (rzadkie obecnie, niestety) sam
    wstawia nazwę sieci ze swojej bazy, którą czasem można poedytować.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 6. Data: 2011-12-11 15:36:49
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 11.12.2011 11:06, Damian News pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś się orientuje ja można zmienić (jakiś kod) aby zamiast nazwy
    > operatora wyświetlała się nazwa sieci , w telefonach nokia.
    W play można sobie ustawić dowolny tekst. Podobno jakieś telefony
    przyjmują spacje czy jakiś specjalny znak w taki sposób, że zamiast
    niego wyświetlają (w playu) play albo plus w zależnośći od tego do
    jakiego nadajnika jest zalogowany

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-12-11 15:50:55
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 11 Dec 2011 16:36:49 +0100, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >przyjmują spacje czy jakiś specjalny znak w taki sposób, że zamiast
    >niego wyświetlają (w playu) play albo plus w zależnośći od tego do

    w play wystarczy wysłać pustą etykietkę i mamy na wywietlaczu do
    jakiej sieci jesteśmy zalogowani