  • 1. Data: 2014-12-29 21:32:34
    Temat: Wysoka 125
    Od: moto serce <felek20011@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam :)
    Planuje zakup jakiejś 125 ale mam 1.90m wzrostu i nwm jaka będzie dla mnie
    dobra
    Zastanawiałem się nad Drebi senda DrD podobno jest wysoka
    Jeśli ktoś mógłby polecić mi jakieś wysokie 125 Z góry dziękuje
    Pozdrawiam LWG

  • 2. Data: 2014-12-29 22:26:10
    Temat: Odp: Wysoka 125
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "moto serce" nie wie co to prawdziwy hardcore:

    > Planuje zakup jakiejś 125 ale mam 1.90m wzrostu i nwm jaka będzie dla mnie
    > dobra

    Trza mieć cojones i brać co pod ręką, a nie wydziwiać jak panienka:
    http://www.1000rr.net/forums/attachments/lounge/8355
    4d1368921768-post-up-your-funny-motorcycle-pics-imag
    euploadedbymo-free1368921768.659649.jpg