  • 1. Data: 2014-12-28 19:19:45
    Temat: Ogumienie
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam muszę docierać moto ale jest mróz -7/-9* no i podobno od mrozu opony
    niszczeją pękają itp. Czy to prawda?? Jeśłi tak to czy są jakieś sposoby
    na zabezpieczenie opon ?? Może pasta do butów? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-12-28 22:30:38
    Temat: Re: Ogumienie
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-12-28 o 19:19, Mateusz NSR pisze:
    > Witam muszę docierać moto ale jest mróz -7/-9* no i podobno od mrozu
    > opony niszczeją pękają itp. Czy to prawda?? Jeśłi tak to czy są jakieś
    > sposoby na zabezpieczenie opon ?? Może pasta do butów?
    Tak, pastę do butów na opony powszechnie stosowało Ludowe Wojsko Polskie
    a więc na 100% to dobry pomysł.
    Jacek

  • 3. Data: 2014-12-29 00:45:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Mateusz NSR wrote:

    > Witam muszę docierać moto ale jest mróz -7/-9* no i podobno od mrozu opony
    > niszczeją pękają itp. Czy to prawda?? Jeśłi tak to czy są jakieś sposoby
    > na zabezpieczenie opon ?? Może pasta do butów? Pozdrawiam

    tylko koce grzewcze. Ponieważ profesjonalne są drogie użyj takich
    http://allegro.pl/gke-150-elektryczny-koc-ogrzewajac
    y-marki-gotie-i4918747583.html
    do tego w pasujących kolorach

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2014-12-29 15:11:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > opony niszczeją pękają itp. Czy to prawda?? Jeśłi tak to czy są jakieś
    > sposoby na zabezpieczenie opon ?? Może pasta do butów? Pozdrawiam

    Umyć, wypastować, wstawić domieszkania (ogrzewanego).