  • 1. Data: 2014-12-22 19:28:30
    Temat: kranik paliwa
    Od: mati600f <mateusz_spiewak1@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam jestem nowy na tym forum jestem posiadaczem suzuki gsx 600 f z 2000
    roku chciałem zapytać czy miał ktoś z posiadaczy kłopot z kranikiem
    paliwa?tzn jak ściągnę zbiornik ppaliwa to cały czas leci paliwo

  • 2. Data: 2014-12-22 20:28:00
    Temat: Re: kranik paliwa
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-12-22 o 19:28, mati600f pisze:
> [...]
    > 2000 roku chciałem zapytać czy miał ktoś z posiadaczy kłopot z kranikiem
    > paliwa?tzn jak ściągnę zbiornik ppaliwa to cały czas leci paliwo

    to zakrec zawor ktory jest od spodu zbiornika. Wtedy nie bedzie cieklo.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C

  • 3. Data: 2014-12-23 06:06:54
    Od: mati600f <mateusz_spiewak1@_NOSPAM_o2.pl>

    mati600f napisal

> [...]
    > roku chciałem zapytać czy miał ktoś z posiadaczy kłopot z kranikiem
    > paliwa?tzn jak ściągnę zbiornik ppaliwa to cały czas leci paliwo

    Dziękuję bardzo za pomoc

  • 4. Data: 2014-12-23 09:41:48
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > to zakrec zawor ktory jest od spodu zbiornika. Wtedy nie bedzie cieklo.

    :) dobre..

  • 5. Data: 2014-12-23 12:07:20
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "mati600f" napisał

    > czy miał ktoś z posiadaczy kłopot z kranikiem paliwa?tzn jak ściągnę
    > zbiornik ppaliwa to cały czas leci paliwo

    A co mi tam :)
    Tam jest bodajże kranik podciśnieniowy..Sprawdź czy dochodzą
    do niego dwa wężyki. Jeśli tak - to sprawdź czy nie jest
    ustawiony w pozycji "pri". Jeśli tak jest - ustaw go w innej pozycji.
    Jeśli dalej leci paliwo - to napraw kranik.

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2014-12-23 15:06:37
    Od: mati600f <mateusz_spiewak1@_NOSPAM_o2.pl>

    mati600f napisal

> [...]
    > roku chciałem zapytać czy miał ktoś z posiadaczy kłopot z kranikiem
    > paliwa?tzn jak ściągnę zbiornik ppaliwa to cały czas leci paliwo

    Już sprawdziłem w kraniku podciśnieniowym była dziurawa gumka dookoła
    plastiku to kupiłem zestaw naprawczy kranika i jest po problemie dziękuję
    jeszcze raz wszystkim za pomoc