    From: The_EaGle <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wyrok w sprawie postrzelenia motocyklisty.
    Date: Sat, 20 Mar 2010 12:36:03 +0100

    Alex D. B. pisze:

    > Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:ho0cg6$lli$1@node1.news.atman.pl...
    >> http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Policja-postr
    zelila-ich-syna,wid,12092985,wiadomosc.html?ticaid=1
    9d63&_ticrsn=3

    > jakiej obrony koniecznej? prosze...
    > stary, ja rozumiem wspolne pasje itd, ale spierdzielanie z blokady to
    > tak jakby skakac na glowe z dachu. policja ma jakies procedury, i
    > wiadomo, ze jak jest blokada, to dzieje sie "cos grubszego"(lub
    > cwiczenia - ale tego na 99% nie wiesz). postaw sie w roli glinarza -
    > robia oblawe na motocykliste, a wlasnie sie jakis napatacza i usiluje
    > taranowac.
    >
    > strzelales kiedykolwiek z broni palnej? pewnie nie.
    > ZATRZYMANIE strzalem z broni krotkiej motocyklisty tak zeby go nie
    > uszkodzic, zasluguje na miano cudu.
> [...]

    W 100% się zgadzam. Można jeździć po policji jak nam wystawia mandaty
    za duperele, ale w tej sytuacji dzieciak zrobił z siebie kompletnego
    idiotę a rodzice nie widząc w tym winy swojego dziecka teraz wieszają
    psy na policji. Swoją drogą na pewno wiedzieli że nie ma PJ na motocykl
    i nim jeździ i wtedy prawo im nie przeszkadzało.

    Natomiast policja jest nie tylko od zatrzymywania za złe parkowanie ale
    także aby skutecznie zatrzymać bandziora bo a kiedy ktoś taranuje
    policjanta to niech się nie spodziewa z jego strony pobłażliwości, moim
    zdaniem miał prawo gnoja zastrzelić i to zrobił. Amen.

    Pozdrawiam
    Rafał