  • 1. Data: 2010-03-19 09:50:47
    Temat: Glupich nie sieja
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@g...com>

    http://wiadomosci.wp.pl/gid,12090404,title,Potracil-
    policjanta-i-probowal-uciec---zdjecia,gpage,6,img,12
    090452,galeria.html

    Jakim idiota trzeba byc, zeby sie decydowac na cos takiego.

    I caly imidz w cholere poszedl.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 2. Data: 2010-03-19 10:05:02
    Temat: Re: Glupich nie sieja
    Od: Paweł Andziak <g...@g...pl>

    Bartek Kacprzak pisze:
> [...]
    090452,galeria.html

    > Jakim idiota trzeba byc, zeby sie decydowac na cos takiego.

    Jaki imidz?

    --
    ganda

  • 3. Data: 2010-03-19 10:13:30
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Bartek Kacprzak napisał(a):
    > Jakim idiota trzeba byc, zeby sie decydowac na cos takiego.

    http://wiadomosci.wp.pl/gid,12090404,title,Potracil-
    policjanta-i-probowal-uciec---zdjecia,gpage,5,img,12
    090456,galeria.html

    Na tym zdjeciu widac ze ma numer startowy, wiec to pewnie jakies wyscigi
    byly a gupi policjant o tym nie wiedzial.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 4. Data: 2010-03-19 10:17:12
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    >

    > Na tym zdjeciu widac ze ma numer startowy, wiec to pewnie jakies wyscigi
    > byly a gupi policjant o tym nie wiedzial.

    Pewnie okaże się że po potrąceniu nie zatrzymał się w miejscu tylko
    uciekał szlifem:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2010-03-19 10:20:34
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" napisał w wiadomości
> [...]
    090452,galeria.html

    > Jakim idiota trzeba byc, zeby sie decydowac na cos takiego.

    Nikt nie broni idiocie jeździć motocyklem. O ile był na tyle bystry,
    żeby zdać prawko.
    Albo nie był i sądził, że policjant uskoczy i nie będą go gonić, a on
    przecież prawka nie ma. Więc byłoby tyle kłopotów, nie to co teraz.

    BTW
    Zacząłem wpisywać w goggle "motocyklista". I wiesz, co wyskoczyło na 3
    miejscu jako podpowiedź Wielkiego Brata?
    "motocyklista potrącił pieszego"
    Więc mamy do czynienia z jakąś manipulacją, prawdaż?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 6. Data: 2010-03-19 10:23:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-19, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Na tym zdjeciu widac ze ma numer startowy, wiec to pewnie jakies wyscigi
    > byly a gupi policjant o tym nie wiedzial.

    No i szachownice na czachy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-03-19 10:27:13
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jasio napisał(a):
    > Zacząłem wpisywać w goggle "motocyklista". I wiesz, co wyskoczyło na 3
    > miejscu jako podpowiedź Wielkiego Brata?
    > "motocyklista potrącił pieszego"

    A jak wpiszesz "pieszy" to powinno wyskoczyc na trzecim miejscu, ze
    "pieszy zostal potracony przez motocykliste". Mozesz sprawdzic? Bo ja
    nie znam adresu googli.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 8. Data: 2010-03-19 10:29:17
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.03.2010 Bartek Kacprzak <b...@g...com> napisał/a:
> [...]
    090452,galeria.html

    > Jakim idiota trzeba byc, zeby sie decydowac na cos takiego.

    Pozwolę sobie zacytować tą fotorelację, bo manipulujesz:

    W Przyworach (woj. opolskie) 25-letni motocyklista nie zatrzymał się do
    kontroli. Potrącił policjanta
    Do zdarzenia doszło ok. godz. 18-tej. 25-letni kierowca hondy
    prawdopodobnie jechał za szybko
    Policjant z wydziału ruchu drogowego Komendy Miejskiej Policji w Opolu
    usiłował zatrzymać do kontroli motocyklistę

    <komentarz> Czyli co właściwie zrobił? Zamachał lizakiem, pałą, czy
    wbiegł nagle na drogę?

    Motocyklista nie zatrzymał się na kontrolę. Potrącił policjanta i
    próbował uciec

    <komentarz> No akurat jednoślady do potrącania kiepsko się nadają.

    Motocykliście nie udało się uciec. Stracił panowanie nad kierownicą i
    się przewrócił

    <komentarz> Czyli nie ogarnął sytuacji.

    - Kierowca hondy był trzeźwy - informuje Maciej Milewski, rzecznik
    prasowy policji

    - Kierowca tłumaczył się obawą przed tym, że nie wyhamuje. Dlatego
    chciał... ominąć policjanta - informuje Maciej Milewski, rzecznik
    prasowy policji

    <komentarz> Co wydaje mi się bardzo prawdopodobne.

    Na miejsce zdarzenia przybył prokurator
    Motocyklista został zabrany na przesłuchanie do komendy policji
    Rannego policjanta zabrała do szpitala karetka

    <komentarz> Nieraz widziałem "bohaterską" szarżę przez trzy pasy
    Jagielońskiej aby zatrzymać ustrzelonego laserem na tym 3 pasie.

    Już 2 razy taki dzielny policjant, wybiegł mi z dobrze ukrytej pozycji
    na tyle blisko że oceniam to jako bardzo niebezpieczne.

    Nie wiem oczywiście jak było w tym wypadku, relacja jest stronnicza,
    ale nie tak jednoznaczna jak powyższy post.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 9. Data: 2010-03-19 10:37:57
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-03-19 11:20, Jasio pisze:
    > Nikt nie broni idiocie jeździć motocyklem. O ile był na tyle bystry,
    > żeby zdać prawko.

    Bystry idiota? Ciekawe ...

    --
    duddits

  • 10. Data: 2010-03-19 11:15:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-19, Bartek Kacprzak <b...@g...com> wrote:

    > Jakim idiota trzeba byc, zeby sie decydowac na cos takiego.
    >
    > I caly imidz w cholere poszedl.

    Nu to teraz mozemy powiedziec ze sezon oficjalnie rozpoczety:
    http://www.tvn24.pl/-1,1648492,0,1,200-kmh-glupoty,w
    iadomosc.html

    Przyznac sie, ktory to?

    --