  • 1. Data: 2014-05-27 08:44:21
    Temat: Wyrok w sprawie niewskazania kierującego...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza/pos
    ts/716788655050171

    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-05-27 18:54:31
    Temat: Re: Wyrok w sprawie niewskazania kierującego...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-27 08:44, Użytkownik anacron napisał:
    > https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza/pos
    ts/716788655050171

    Fajnie ale i tak pozwany niespecjalnie ryzykował.
    Był współwłaścicielem pojazdu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-05-27 19:08:09
    Od: Hybki <k...@g...com>

    W dniu 2014-05-27 18:54, RadoslawF pisze:
    ts/716788655050171

    > Fajnie ale i tak pozwany niespecjalnie ryzykował.
    > Był współwłaścicielem pojazdu.
    >

    > Pozdrawiam

    Miałem podobną sytuacje a jestem jedynym właścicielem pojazdu
    wskazałem siebie lub możliwych kilkoro innych kierowców,
    wyrok sądu uniewinniający.
    Zasada podstawowa - nie cwaniakować tylko krótko i rzeczowo przedstawić
    swoje racje.
    Na zdjęciu nie widać - a to szkoda.

  • 4. Data: 2014-05-28 10:12:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-05-27 19:08, Użytkownik Hybki napisał:

> [...]
    > wyrok sądu uniewinniający.
    > Zasada podstawowa - nie cwaniakować tylko krótko i rzeczowo przedstawić

    Tyle że teraz nie dowiesz się co jest na zdjęciu jeśli nie
    doprowadzisz sprawy do sądu. A jak się okaże że widać ?
    A sprawa z więcej niż jednym współwłaścicielem jest o tyle
    wygodna że nigdy nie ustalą który z nich pojazd udostępniał
    i co za tym idzie który z nich ma obowiązek udzielenia
    informacji komu udostępnił.