  • 41. Data: 2013-04-20 21:39:09
    Temat: Re: Wypełnienie sprzęgła - wysoka lepkość potrzebna
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Opada tak plynnie jaka klapa w japonskim sedesie ? :-)

    Podnosi się płynniej niż w moim opada :)
    Generalnie za gęsty się nie sprawdza, za rzadki też, trzeba dobrać.
    Najciekawsze jest to, że do jakichś tam prędkości działa, a po
    przekroczeniu jak gdyby się luzowało... przeciekawe zjawiska zachodzą.
    Robię właśnie "hamownię" do sprawdzenia tego.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 42. Data: 2013-04-21 11:38:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Apr 2013 21:39:09 +0200, Irek N. napisał(a):
> [...]
    > przekroczeniu jak gdyby się luzowało... przeciekawe zjawiska zachodzą.
    > Robię właśnie "hamownię" do sprawdzenia tego.

    "Zerwanie filmu olejowego" ?

    J.

  • 43. Data: 2013-04-21 13:44:44
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > "Zerwanie filmu olejowego" ?

    Cuś w tym stylu.
    Wychodzi na to, że trzeba dobrać średnicę (aby nie przekroczyć prędkości
    liniowej), a ta determinuje moment hamujący (więc i gęstość/geometrię
    też trzeba).
    Z pozoru banalny temat robi się dosyć skomplikowanym.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 44. Data: 2013-04-21 21:30:51
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    > Pozostaje złożyć gratulacje :) Jakiś link do gotowego urządzenia będzie?

    Przykro mi, ale nie sądzę. Na ten moment trwają rozmowy z producentem i
    pewnie skończy się na dużych zastrzeżeniach.

    Nie chodzi o szczegóły, to zrozumiałe. Miałem na myśli zdanie "oto ta
    lokomotywa" :)
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 45. Data: 2013-04-21 22:26:56
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Nie chodzi o szczegóły, to zrozumiałe. Miałem na myśli zdanie "oto ta
    > lokomotywa" :)

    Acha, no to jak wszystko dobrze pójdzie, będziesz mógł sobie ową
    lokomotywę zanabyć w markecie :) Kłopot w tym, że wdrożenia potrafią
    spokojnie rok trwać :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 46. Data: 2013-04-22 23:44:18
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

> [...]

    Acha, no to jak wszystko dobrze pójdzie, będziesz mógł sobie ową
    lokomotywę zanabyć w markecie :) Kłopot w tym, że wdrożenia potrafią

    Za rok, to to już nie bedę pamiętać tej rozmowy :(
    Życzę powodzenia!
    Wojtek