  • 1. Data: 2013-03-28 13:29:56
    Temat: Rozsuwany stół
    Od: s...@g...com

    Witam Szanowna Grupo
    Potrzebuje zrobić stół który bedzie służył do kładzenia
    na nim: rysunków' planszy nic cięzkiego.
    Jest tylko jedna kwestia ma być przenośny
    czyli jeden z wymiarów powinien mieć regulacji zmiany od 0 :) do 3000 mm.
    Wymyśliłem sobie zrobienia czegość na zasadzie wędki teleskopowej.
    Profil w profil.
    Ale tak sobie pomyślałem że może jakiś chińczyk już to robi za grosze.
    Pytanie jak takie ustrojstwo fachowo się nazywa?

    Ps
    ewentualnie za jakieś inne sugestie będe wdzięczny

  • 2. Data: 2013-03-28 15:14:38
    Temat: Re: Rozsuwany stół
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    <s...@g...com>
    Ale tak sobie pomyślałem że może jakiś chińczyk już to robi za grosze.

    Robi ale nie za grosze.
    http://meblowe.okucia-shop.pl/opis/3569803/prowadnic
    a-do-stolow-asynchroniczna-do-4-wkladow-ze-skladana-
    teleskopowa-noga-podpierajaca-6202100mm-h-efele-6426
    9506.html
    Podobne za 300-500 zł do kupienia tu.
    http://chemolak.pl/Prowadnice-do-stolow---profesjona
    lne-rozwiazania.html