  • 11. Data: 2023-09-05 01:31:35
    Temat: Re: Wypalony ekran
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-04, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Kurde OLED, byłem teraz sprawdzić. Myślałem, że to LCD.

    > Córka z chłopakiem kupili sobie tego LG 55" (ciekawa ile zapłacili)
    > powiedzieli im, że po czasie zniknie. Też pomyślałem, że to LCD, bo mam
    > przy maszynie monitor i też jak długo mam statyczny obraz to ramki
    > pozostają. Ale po czasie znikają.

    W mairę współczesne OLEDy LG mają funkcje kompensacji/restauracji takich
    wypaleń. Sprawdż czy ten nie ma. LG nazywa to zdaje się pixel refresher.
    Przy czym chyba niektóre modele mają to automatyczne, co może oznaczać,
    że córka z chłopakiem mają juz pozamiatane, ale zawsze warto sprawdzić.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2023-09-05 11:00:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > W mairę współczesne OLEDy LG mają funkcje kompensacji/restauracji takich
    > wypaleń. Sprawdż czy ten nie ma. LG nazywa to zdaje się pixel refresher.

    Masz rację, jest coś takiego. Zanim to uruchomimy, to muszę poszukać
    jakiegoś obrazu testowego i zrobić zdjęcie, aby z ciekawości zobaczyć
    czy coś to poprawi.

    Z tego co piszą wynika, że TV wie, które piksele słabną.
    https://youtu.be/NmUDzzQfKus?si=C2lw2Fb99c0W7uh6&t=1
    71

    Robert