  • 171. Data: 2012-02-22 16:13:09
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:ji2sl1$25v$1@node2.news.atman.pl...

    > Bardzo współczuję osobom ograniczonym umysłowo i dlatego spróbuję ci pomóc
    > zrozumieć - masz na filmie miasto, ograniczenia do 50/80 gość jedzie
    > maksymalnie 270/80 i 230/50 to sobie wydedukuj ile można jechać na DK.

    Jednopasmowa jednojezdniowa, z napierdzelajacym z naprzeciwka. Tak dokladnie
    ta sama sytuacja, jak z wypadku Walesy. Mujoborze co za cwok. Pomijam, ze
    wiekszosc filmu ponizej 200, a 270 nie zauwazylem, musialoby bardzo krotko.

    Do 200 na jednopasmowej, jednojezdniowej daleko.

    Ech, dziewczynko.

  • 172. Data: 2012-02-22 16:26:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/22/2012 04:13 PM, Ghost wrote:

> [...]
    > bardzo krotko.
    >
    > Do 200 na jednopasmowej, jednojezdniowej daleko.

    Gówno wiesz i gówno widziałeś. To, że dla ciebie to jakieś
    science-fiction to nie znaczy automatycznie, że tak nie jest. No ale
    tkwij sobie w przekonaniu, że nie można jechać 200 na DK ale nie
    kompromituj się publicznie przynajmniej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 173. Data: 2012-02-22 16:38:08
    Temat: Re: Wypadek Walesy
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-22 12:47, PH pisze:
    > Uzytkownik "Ghost"<g...@e...pl> napisal w wiadomosci

    > nie. Pan z TU Warta tak sie wypowiedzial w TV, wiec jak ktos chce sie
    > ubezpieczyc w TU Warta to kolejny dowód na to ze nie warto

    Z powyższego wynika, że ten pan wypowiedział się bardzo mądrze
    i widać, że nasze ubezpieczalnie zaczynają podążać śladem ubezpieczalni
    z krajów bardziej cywilizowanych motoryzacyjnie. Ja czekam, by
    wszystkie tak postępowały - jest to jeden z elementów bezpieczeństwa
    na drodze. Jeżeli ubezpieczyciel wykaże, że swoim zachowaniem się
    przyczynił do wypadku itd. to jak najbardziej ciąć po ubezpieczeniu.

  • 174. Data: 2012-02-22 16:39:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Gówno wiesz i gówno widziałeś.

    Widzialem tfojego jótjióba. Skoro twierdzisz, ze gowniany, przez grzecznosc
    nie zaprzecze.

    > To, że dla ciebie to jakieś science-fiction to nie znaczy automatycznie,
    > że tak nie jest. No ale tkwij sobie w przekonaniu, że nie można jechać 200
    > na DK ale nie kompromituj się publicznie przynajmniej.

    Widzisz miszczó erystyki i wmawiania dziecka w brzuch - ja nigdzie nie
    napisalem, ze sie nie da. Nie zgodzilem sie z teza, ze walesa musial jechac
    dwiescie.

    Wystarczy tego prostowania debilnego wijca. Zegnam, ćwoku.

  • 175. Data: 2012-02-22 16:42:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-22 08:12, J.F. pisze:

    > wy sie tu klocicie, a juz wczoraj uslyszalem: gdyby jechal przepisowo, to
    > moze by nie doszlo, a na pewno skutki bylyby mniejsze, wiec nie nalezy mu
    > sie wyplata ubezpieczenia w pelnej wysokosci ..

    A cóż w tym dziwnego? Najwyższa pora, by była to powszechna praktyka.

  • 176. Data: 2012-02-22 17:39:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A cóż w tym dziwnego? Najwyższa pora, by była to powszechna praktyka.

    Ubezpieczalnie same decyduja o obnizeniu odszkodowania z OC, mimo orzeczonej
    winy?

  • 177. Data: 2012-02-22 18:27:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-22 17:39, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Ubezpieczalnie same decyduja o obnizeniu odszkodowania z OC, mimo
    > orzeczonej winy?

    Co to znaczy orzeczonej winy? Po pierwsze to sądy orzekają o faktycznym
    udziale każdego z uczestników zdarzenia (a nie jak to często bywa w
    Polsce, że jak był ma pierwszeństwie to już mógł w zasadzie wszystko
    i winny jest ten co niby wymusił), a po drugie jak najbardziej
    ubezpieczalnia ma prawo do obniżenia ubezpieczenia z tytułu
    niewystarczającej dbałości itd. Nawet w Polsce, w PORD jest taki
    artykuł 3, który jest dość często naruszany przez "niewinnych".
    W połączeniu z art. 4 bardzo ładnie widać, że np. przekraczanie
    prędkości narusza art. 3 itd. To jest jeden z elementów, które
    powodują, że jazda po drogach europejskich jest zdecydowanie
    spokojniejsza i bardziej przewidywalna niż po polskich. Bycie
    agresorem się zwyczajnie nie opłaca.

  • 178. Data: 2012-02-22 19:28:44
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2012-02-21 22:48, Iguan_007 pisze:
    > To,
    > Do dojazdow do pracy. Sportowy motocykl dobrze sie do tego nadaje. Jest waski,
    stabilny, dobrze przyspiesza, skreca i hamuje. I z tego co wIdze na parkingu pod
    praca nie ja jeden na takim dojezdzam. Na torze tez probowalem ale jednak to nie moj
    sport i nie odnioslbym zadnych sukcesow. Potrafie to przyznac i nie zamierzam
    lansowac sie na drogach jaki to szybki jestem.

    dobrze się go też parkuje ;P

  • 179. Data: 2012-02-22 19:30:00
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    > No to mam dla Ciebie zagdkę - nazywa się Szwecja.
    > Szwedzi jeżdżą całkiem niezłymi samochodami - lepszymi i szybszymi niż
    > Polacy.
    > A znakomita większość tego narodu nigdy nie przekracza dozwolonej prędkości
    > (niższej zresztą niż w Polsce).

    i nie bolą ich łokcie od wolnej jazdy ???

  • 180. Data: 2012-02-22 20:31:43
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-20 18:09:54 +0100, "szufla" <b...@e...pl> said:

    > Ale ktorych ?:)