  • 21. Data: 2021-12-20 11:42:50
    Temat: Re: Wypadek Szydło
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 18.12.2021 o 18:14, r...@k...pl pisze:
    > Niby nie, ale w kolumnie uprz. jeżeli przepuszczasz pierwszy, to już masz
    > obowiązek całą.

    No właśnie. Dla stwierdzenia czy to była kolumna, istotny jest kolor
    lampek. Jak miała być kolumna to musiał być czerwony. A tymczasem od
    początku tylko dywagacje: migali - nie migali, wyli - nie wyli i ani
    razu nie spotkałem się z informacjami ani pytaniami na temat kolorów.

    --
    SW3

  • 22. Data: 2021-12-20 11:54:40
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-12-2021 o 11:42, SW3 pisze:

> [...]
    > początku tylko dywagacje: migali - nie migali, wyli - nie wyli i ani
    > razu nie spotkałem się z informacjami ani pytaniami na temat kolorów.

    Bo jak nie wyli, to lampki są nieistotne.

  • 23. Data: 2021-12-20 11:55:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 20.12.2021 o 08:35, J.F. pisze:
    > -paradoksalnie - jak uznac, ze pierwszy nie byl uprzywilejowany, to
    > literalnie seicento z wlasnej woli sie zatrzymal, a potem wlaczal do
    > ruchu i mial wszystkich przepuscic ...

    Weź tam jeszcze raz doczytaj, co to jest włączanie się do ruchu :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 24. Data: 2021-12-20 12:29:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >początku tylko dywagacje: migali - nie migali, wyli - nie wyli i ani
    >razu nie spotkałem się z informacjami ani pytaniami na temat kolorów.

    Skoro prowadza kolumny uprzywilejowane, to pewnie czerwone swiatelka
    maja zamontowane.
    Czy maja przelacznik to nie wiem ... chyba powinni miec, bo jak jada
    bez kolumny, to nie powinni migac czerwony.

    O ile to w ogole ma znaczenie, bo woz pani premier pewnie tez
    swiatelka ma i mial wlaczone.

    Poza tym to sie gdzies na monitoringu nagrywalo, i chyba widac czy i
    jakie swiatelka mieli.

    Pytanie prawne dotyczy syren, bo same swiatelka nie tworza pojazdu
    uprzywilejowanego,
    chyba, ze jedzie w kolumnie uprzywilejowanej.
    A niestety monitoring gdzies przy drodze byl bez dzwieku.
    O ile to w ogole ma jakies znaczenie ... no ale jak sa uzna, ze nie
    ma, to w apelacji moga stwierdzic, ze ustawa jest przeciez jasna.

    A tak dodatkowo mowiac - to ostatnio jakos sporo pojazdow ma ciche te
    syreny, i slychac "w ostatnim momencie".

    J.

  • 25. Data: 2021-12-20 13:14:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .

    >Weź tam jeszcze raz doczytaj, co to jest włączanie się do ruchu :)

    Każde ruszanie po zatrzymaniu nie wynikającym z warunków ruchu
    drogowego.

    A jeśli pani premier nie wyła, to nie byla pojazdem uprzywilejowanym,
    wiec nie trzeba jej bylo przepuszczac, wiec jak sie zatrzymal aby
    pierwszy pojazd przepuscic,
    to tylko na wlasne życzenie :-)

    J.

  • 26. Data: 2021-12-20 13:29:48
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-12-2021 o 13:14, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Każde ruszanie po zatrzymaniu nie wynikającym z warunków ruchu drogowego.
    >
    > A jeśli pani premier nie wyła, to nie byla pojazdem uprzywilejowanym,

    To i nie przepuścił.

    Do tego kierowca bufetowej naruszł pord, jadąc lewą stroną drogi i
    wyprzedzając/omijając w ten sposób samochód na skrzyżowaniu.

    > wiec jak sie zatrzymal aby
    > pierwszy pojazd przepuscic,
    > to tylko na wlasne życzenie :-)

    Nie - pord nakazuje unikania wypadków, więc również nie należało
    demolować nieprawidłowo jadącego pierwszego pojazdu.
    Nijak to nie oznacza, że włączał się do ruchu, po prostu wcześniej
    zgodnie z pord, powstrzymał się od wykonania manewru.

    A po jego przejeździe prawidłowo wykonał manewr.
    Pewnie dlatego że widział błyskające pierwsze auto, a następnego już nie
    bardzo....

    Tyle że zupełnie nie o to tu chodzi.
    Tylko o szukanie za wszelką cenę kozła ofiarnego, poprzez mataczenie,
    kłamanie i nadużywanie władzy.
    Żeby tylko nie przyznać się do kolejnego wybryku.....

  • 27. Data: 2021-12-20 21:21:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.12.2021 o 12:29, J.F. pisze:

    > Skoro prowadza kolumny uprzywilejowane, to pewnie czerwone swiatelka
    > maja zamontowane.
    > Czy maja przelacznik to nie wiem ... chyba powinni miec, bo jak jada bez
    > kolumny, to nie powinni migac czerwony.

    Mają i mogą wybierać.

    > Poza tym to sie gdzies na monitoringu nagrywalo, i chyba widac czy i
    > jakie swiatelka mieli.

    Nie widać, bo monitoring nie działa^H^H^H płytka się rozpękła w
    magazynie dowodów. Wicie rozumicie:P

    > A tak dodatkowo mowiac - to ostatnio jakos sporo pojazdow ma ciche te
    > syreny, i slychac "w ostatnim momencie".

    No a co byś chciał - żeby pół miasta budzić co chwilę? Po akcji ze
    straszydłem karetki zaczęły jeździć na ciągłych gwizkach - wcześniej
    włączały tylko wtedy jak rzeczywiście potrzebowały uprzywilejowania a
    nie na pustej drodze z pierwszeńtwem. Na szczęście powoli znów zaczynają
    myśleć. Raz że ciszej, dwa że na pustej jednopasmówce z pierwszeństwem
    nichuja to nie pomaga jak przed tobą zaczyna się cyrki wyprawiać zamiast
    normalnie jechać.

    --
    Shrek

  • 28. Data: 2021-12-21 12:03:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 20 Dec 2021 21:21:57 +0100, Shrek wrote:

    > Mają i mogą wybierać.

    > Nie widać, bo monitoring nie działa^H^H^H płytka się rozpękła w
    > magazynie dowodów. Wicie rozumicie:P

    Widac nie bylo na niej nic istotnego :-)
    Bo tak liczyc, ze nie ma innych kopii :-)

    > No a co byś chciał - żeby pół miasta budzić co chwilę?

    Ale efekt jest taki, ze ja slysze na moment przed tym jak jest tuz za
    mna. Jak jedzie szybko, to troche malo czasu.

    J.

  • 29. Data: 2021-12-21 12:21:02
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 19.12.2021 o 09:57, Cavallino pisze:

    > Opis brzmi sensownie, w przeciwieństwie do WSZYSTKICH zaznań
    > pisowskich urzędników i prokuratorów.
    > Więc ja TERAZ mu daję wiarę.
    > Podobnie jak każdemu, kto twierdzi że pis kazał mu kłamać.

    A ja nie, skoro można go materialnie zainteresować składaniem fałszywych
    zesnań to dla mnie nie ma znaczenia dla kogo on kłamie. I pomijając już
    sądy i te wszystkie duiperele z nimi związane to wręcz niepoważne aby
    opierać w dyskusji swoja opinię na zeznaniach kogoś takiego.

    > I wiedzą jak należy je prowadzić.

    System sprawowania rządów w Polsce nigdy nie przewidywał autonomii dla
    urzędników. Nawet tych z definicji autonomicznych.

  • 30. Data: 2021-12-21 12:33:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2021 o 12:21, trybun pisze:

    > A ja nie,

    I wszystko na temat.
    Pisowskie mendy można wyczuć od razu, również w tym komu dają wiarę.