  • 31. Data: 2021-12-21 13:22:06
    Temat: Re: Wypadek Szydło
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Dec 2021 12:33:27 +0100, Cavallino wrote:

    > I wszystko na temat.
    > Pisowskie mendy można wyczuć od razu, również w tym komu dają wiarę.

    No coz, ze rzadowa kolumna jechala bez syren ... wielce prawdopodobne.
    Ze naklaniano do zeznawania, ze jechali na syrenach ... tez
    prawdopodobne.

    Ale nawet jesli, to kto sie teraz przyzna, ze zeznawal przed sadem
    nieprawde?
    Niby jest nazwisko i imie ... grzesznik nawrocony? Wariat?
    Premii nie dostal? :-)

    J.

  • 32. Data: 2021-12-21 13:34:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2021 o 13:22, J.F pisze:

    > No coz, ze rzadowa kolumna jechala bez syren ... wielce prawdopodobne.
    > Ze naklaniano do zeznawania, ze jechali na syrenach ... tez
    > prawdopodobne.
    >
    > Ale nawet jesli, to kto sie teraz przyzna,

    A kogo to obchodzi, czy ktoś się przyzna?
    Ważne to że kłamali, kłamią nadal i chcieli/chcą wrobić niewinnego w
    swoje grzechy.....
    Im dawać wiary się nie da i nie wolno, w każdej sprawie, bez wyjątku.

  • 33. Data: 2021-12-21 14:29:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Dec 2021 13:34:45 +0100, Cavallino wrote:

    > A kogo to obchodzi, czy ktoś się przyzna?
    > Ważne to że kłamali, kłamią nadal i chcieli/chcą wrobić niewinnego w

    Ale skad wiesz, ze klamali? Moze to gazeta klamie?

    > swoje grzechy.....
    > Im dawać wiary się nie da i nie wolno, w każdej sprawie, bez wyjątku.

    Jak kazdej wladzy, w sytuacji dla niej niewygodnej.

    Tu akurat ... nie wiem czy to ma takie istotne znaczenie w kwestii
    winy, natomiast ... no, odszkodowanie moze byc ciekawa pozycja w
    budzecie SOP :-)

    J.

  • 34. Data: 2021-12-21 14:34:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2021 o 14:29, J.F pisze:

    > Ale skad wiesz, ze klamali?

    Bo poza ich słowami nie ma żadnych dowodów na to co gadają, a te które
    były na to że kłamią, zniszczyli.

    Więc doświadczenie życiowe pozwala twierdzić, jaki był przebieg zdarzeń.

    > Jak kazdej wladzy, w sytuacji dla niej niewygodnej.

    Nie każdej tak samo.
    Tej z PRL i tej szczególnie.
    Pczy czym nie ma między nimi większej różnicy.

  • 35. Data: 2021-12-21 15:05:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Dec 2021 14:34:09 +0100, Cavallino wrote:

    > Bo poza ich słowami nie ma żadnych dowodów na to co gadają,

    A jakie sa dowody na to ze klamią?

    > a te które były na to że kłamią, zniszczyli.

    a konkretnie ktore? Filmy z monitoringu byly, ale bez dzwieku :-)

    > Nie każdej tak samo.
    > Tej z PRL i tej szczególnie.
    > Pczy czym nie ma między nimi większej różnicy.

    Szczegolnie, jak sie TVP oglada. No jakbym TV Urbana widzial :-)

    J.

  • 36. Data: 2021-12-21 15:21:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 21-12-2021 o 15:05, J.F pisze:

    > A jakie sa dowody na to ze klamią?

    Zeznania świadków np. i sam fakt ginięcia dowodów.
    Ten kierowca ich nie miał szans zniszczyć.

    > a konkretnie ktore? Filmy z monitoringu byly, ale bez dzwieku :-)

    Te z rejestratora samochodu np.

    > Szczegolnie, jak sie TVP oglada. No jakbym TV Urbana widzial :-)

    Dokładnie.
    Ale Urban i spółka robili to choć w sposób odrobinę wiarygodny.

  • 37. Data: 2021-12-21 15:32:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Dec 2021 15:21:25 +0100, Cavallino wrote:

    > Zeznania świadków np.

    O ile pamietam, to jakies pijaczki spod stacji mialy byc.
    Jestes pewien, ze zwrocili uwage na syreny, i zapamietali dobrze?

    > i sam fakt ginięcia dowodów.

    Owszem, nie powinny.

    > Ten kierowca ich nie miał szans zniszczyć.

    > Te z rejestratora samochodu np.

    Byl jakis w samochodzie? Chyba jeszcze nie, i znow nie wiemy,
    czy audio nagrywal ... moze celowo nie - po co sie maja nagrac jakies
    wazne rozmowy.

    Masz dziwne wspomnienia :-)

    J.

  • 38. Data: 2021-12-21 18:49:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.12.2021 o 12:03, J.F pisze:

    > Widac nie bylo na niej nic istotnego :-)

    Już tak.

    > Bo tak liczyc, ze nie ma innych kopii :-)

    "A kto powiedział że to przypadek?"

    > Ale efekt jest taki, ze ja slysze na moment przed tym jak jest tuz za
    > mna. Jak jedzie szybko, to troche malo czasu.

    Jak jedziesz szybko to karetka nie ma potrzeby cię wyprzedzać - radzili
    sobie dobrze kiedyś, zaczynają sobie przypominać. Korzystanie z
    uprzywielejowania w szybkim ruchu tulko pogarsza sprawę, bo zamiast
    jechać normalnie i szybko masz całyc czas burdel przed sobą.

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2021-12-21 18:50:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > nieprawde?
    > Niby jest nazwisko i imie ... grzesznik nawrocony? Wariat?

    czterdziści lat i na emce. Co miał osiągnąć to osiągął teraz mogą mu
    skoczyć.

    --
    Shrek

  • 40. Data: 2021-12-21 18:52:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale skad wiesz, ze klamali? Moze to gazeta klamie?

    Stąd że zepsuł się dowód w postaci nagrania. Jak organom psuje się
    monitoring to kłamią na 110%. Tyle w temacie - to powinno wejść zasad
    prawnych:P

    --
    Shrek