  • 1. Data: 2014-02-09 14:39:29
    Temat: Wypada przewód zasilający z gniazda w laptopie.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Pacjent sony vaio z serii VGN-NW.
    Od jakiegoś czasu zaczął mi wypadać
    przewód zasilający z gniazda w laptopie.
    Na razie owijam wtyk folią aluminiową i się trzyma.
    Tylko że to nie jest profi.
    Czy oprócz wymiany laptopa wchodzą jakieś inne rozwiązania w gre.

  • 2. Data: 2014-02-09 14:52:41
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-02-09 14:39, Bolko napisał/a:

    > Czy oprócz wymiany laptopa wchodzą jakieś inne rozwiązania w gre.

    Wymiana sprzętu z powodu małego gniazdka? No nie żartuj.
    Może samo gniazdko wystarczy wymienić a może tylko podgiąć styk
    sprężynujący w nim?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2014-02-09 15:15:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 9 Feb 2014 05:39:29 -0800 (PST), Bolko <s...@g...com>
    wrote:

    >Pacjent sony vaio z serii VGN-NW.
    >Od jakiegoś czasu zaczął mi wypadać
    >przewód zasilający z gniazda w laptopie.
    A moze z gniazdka wypadla ten wewnetrzny walec i dlatego sie wtyczka
    nie trzyma stabilnie?

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 4. Data: 2014-02-09 16:07:54
    Od: s...@g...com

    > A moze z gniazdka wypadla ten wewnetrzny walec i dlatego sie wtyczka
    > nie trzyma stabilnie?

    Też mi się tak wydaje tylko pytanie co wpisać w googla :)

  • 5. Data: 2014-02-09 16:27:41
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 09/02/2014 15:07, s...@g...com wrote:

    > Też mi się tak wydaje tylko pytanie co wpisać w googla :)

    Ja zwykle uzywam do tego celu Ebay, wpisujac "model laptopa + power
    socket", choc pewnie polski odpowiednik tez da rade. Jesli gniazdo jest
    z kablem i wtyczka, wymiana nie powinna stanowic problemu. Gdniazdo
    lutowane na plyte niestety wymaga wiecej babrania.

    --
    Pozdr

  • 6. Data: 2014-02-09 17:27:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bolko" <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > Tylko że to nie jest profi.
    > Czy oprócz wymiany laptopa wchodzą jakieś inne rozwiązania w gre.

    No z tych bardziej oczywistych? Wymienic gniazdko na nowe :-)
    http://www.ebay.com/itm/like/300985780522?lpid=82

  • 7. Data: 2014-02-09 20:21:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 9 Feb 2014 07:07:54 -0800 (PST), s...@g...com wrote:

    >Też mi się tak wydaje tylko pytanie co wpisać w googla :)
    Nic nie wpisywać ;) Zajrzeć do gniazdka. Jeśli na środku jest tylko
    cienki bolec a nie ma wokol niego walca z tworzywa to znaczy ze Ci to
    wypadlo. Mialem dokladnie to samo w Vaio, jeszcze na gwarancji.
    Oczywiście naprawa poza gwarancją i dość kosztowna (nie pamiętam
    dokładnie chyba ok 500 zł).

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 8. Data: 2014-02-09 21:06:01
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Czy oprócz wymiany laptopa wchodzą jakieś inne rozwiązania w gre.

    Tak.

    --
    marfi

  • 9. Data: 2014-02-09 23:09:22
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message
> [...]
    > wypadlo. Mialem dokladnie to samo w Vaio, jeszcze na gwarancji.
    > Oczywiście naprawa poza gwarancją i dość kosztowna (nie pamiętam

    za wymainę gniazdka??? LOL

    Pzdr
    Piotrek