  • 1. Data: 2014-02-08 16:57:20
    Temat: wymiary notebooków
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    potrzebne mi są typowie wymiary (szerokość, wysokość, głębokość) laptopów...
    jeśli Ktoś ma pod ręką to byłbym wdzięczny za zamierzenie...

  • 2. Data: 2014-02-09 00:29:33
    Temat: Re: wymiary notebook?w
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-08 16:57, tusk, donald tusk pisze:
    > potrzebne mi są typowie wymiary (szerokość, wysokość, głębokość)
    > laptopów... jeśli Ktoś ma pod ręką to byłbym wdzięczny za zamierzenie...
    :) nie trzeba Cię sprawdzać, po samym kretyńskim pytaniu wiadomo żeś
    zmienił nika ;)

  • 3. Data: 2014-02-09 00:49:48
    Temat: Re: wymiary notebooków
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tusk, donald tusk" ld5k53$5cs$...@n...news.atman.pl

    > potrzebne mi są typowie wymiary (szerokość, wysokość, głębokość) laptopów...

    W moim wypadku głębokość zależy od obciążenia. ;)
    Bez obciążenie potrafi nawet pływać po
    powierzchni, bez zanurzania się...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-02-09 12:41:44
    Od: Jawi <t...@p...com>

    > "tusk, donald tusk" ld5k53$5cs$...@n...news.atman.pl

    > W moim wypadku głębokość zależy od obciążenia. ;)
    > Bez obciążenie potrafi nawet pływać po
    > powierzchni, bez zanurzania się...

    to też zależy jak zapełniony jest dysk danymi

  • 5. Data: 2014-02-09 12:56:56
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Sun, 9 Feb 2014 00:49:48 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "tusk, donald tusk" ld5k53$5cs$...@n...news.atman.pl

    > W moim wypadku głębokość zależy od obciążenia. ;)
    > Bez obciążenie potrafi nawet pływać po
    > powierzchni, bez zanurzania się...

    a dopoki nie zanurzysz to nie bedziesz wiedzial ile pozornie straci na
    ciezarze... no i rozszerzalnosc termiczna diabli wezma, jak zanurzysz w
    zimnej cieczy...

    --
    jg

  • 6. Data: 2014-02-09 21:07:42
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ld5k53$5cs$1@node1.news.atman.pl...
    > potrzebne mi są typowie wymiary (szerokość, wysokość, głębokość)
    > laptopów... jeśli Ktoś ma pod ręką to byłbym wdzięczny za zamierzenie...
    Spierdalaj "tusk, donald tusk", żołedzie obierać a nie uczyć się pisać.

    --
    marfi

  • 7. Data: 2014-02-10 16:39:39
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    33x4x28cm (15'' 4:3)
    32x5x27cm (15'' 4:3)
    35x4x25 (wide)

    -----

  • 8. Data: 2014-02-10 17:29:48
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dz.
    jeszcze może Ktoś ma 17" i 19"?

  • 9. Data: 2014-02-10 18:10:16
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-02-10 17:29, tusk, donald tusk pisze:
    > dz.
    > jeszcze może Ktoś ma 17" i 19"?
    Ty naprawdę jesteś, aż taki skończony jełop?
    Poświęciłem się, bo myślę sobie, że aż nie możliwe żeby w jakimś głupim
    sklepie przy specyfikacji nie było takich parametrów.
    Ale nie, wchodzę w pierwszy link z wyszukiwarki, włażę na pierwszy
    lepszy sprzęt, patrze opis i jest.
    Więc o co chodzi w tym pytaniu?

  • 10. Data: 2014-02-10 18:29:28
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    właśnie o to, o nic nie chodzi, to tuskowi o coś chodzi, ale nie umie się
    wypowiedzieć stosując jakieś skoki na masę... ja zadałem proste pytanie,
    oczekując równie prostej odpowiedzi, jedną już dostałem.