  • 61. Data: 2010-07-06 20:54:47
    Temat: Re: Wynajem samochodu bez KK
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-06 15:27, kamil pisze:
    (...)
    > Ciekawa teoria, ale jeszcze nie widzialem karty kredytowej, w ktorej
    > mozna nadplacic cokolwiek powyzej 0.00.

    Pewnie nie będę oryginalny, ale mogę tylko stwierdzić, że nie widziałem
    takiej kredytówki, której by nie można było przedpłacić. Nie wykluczam
    oczywiście, ze jest to możliwe, niemniej poproszę o przykład, skoro
    twierdzisz, że takową widziałeś.

    > Chyba, ze to jakis polski ewenement na skale swiatowa.

    Typowo kamilkowe bredzenie - jak nie wie o pewnych rzeczach, to
    pewnie to kwestia komuny i braku papieru toaletowego.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 62. Data: 2010-07-06 21:01:14
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 06 Jul 2010 20:41:30 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Taka naklejka, na której są loga akceptowanych organizacji
    > płatniczych - zazwyczaj przy drzwiach wejściowych, kasach
    > itd.

    Naklejka, nalepka, nie lepka. Nieużywanie słów wymyślonych przez samego
    siebie upraszcza komunikację z obcymi.

    > Myślisz, że przed wejściem do lokalu będę czytać w internecie
    > opowieści o '....', czy też skorzystam z oferty przedstawionej
    > przy wejściu?

    Myślę, że nie wiem, o co ci właściwie chodzi i podaruję sobie rozmowę z
    tobą. Mowa jest o konkretnym cytacie ze strony, a ty nagle z jakimś
    wejściem wyskakujesz. Urok usenetowej "dyskusji".

    AK

  • 63. Data: 2010-07-06 21:14:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-07-06 21:01, Andrzej Kubiak pisze:
    (...)
    > Naklejka, nalepka, nie lepka. Nieużywanie słów wymyślonych przez samego
    > siebie upraszcza komunikację z obcymi.

    LOL - to nie są słowa wymyślone przeze mnie. Skoro korzystasz z usenetu
    to szybko znajdziesz znaczenie tego słowa.

    > Myślę, że nie wiem, o co ci właściwie chodzi i podaruję sobie rozmowę z
    > tobą.

    Nie ma sprawy. Wydawało mi się to oczywiste, ale skoro z tej
    internetowej prezentacji knajpy wyszło Ci, że przyjmują Visę, MC
    i DC to ja przepraszam. Pisali tam o kartach kredytowych...

    > Mowa jest o konkretnym cytacie ze strony, a ty nagle z jakimś
    > wejściem wyskakujesz.

    O czym Ty piszesz? Te rewelacje internetowe średnio mnie będą
    interesowały w konfrontacji z ofertą przedstawioną przy wejściu
    do lokalu. Jak jest logo VISA, to nie interesuje mnie internetowe
    stwierdzenie 'kredytowa' itd.

    > Urok usenetowej "dyskusji".

    Być może - zawsze można się czegoś nauczyć.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 64. Data: 2010-07-06 22:38:41
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-06, Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote:

    > W Citi, Raiffeisenie i BZWBK - na pewno, w mBanku i Multi na 99% też.

    Ale limit kredytu czy limit pojedyńczej transakcji/dzienny?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 65. Data: 2010-07-07 01:06:28
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 06 lip 2010 o 19:13 GMT, Andrzej Kubiak napisał(a):

    > Potrafisz podać konkretny przykład? Bo na razie wygląda to na opowieść z
    > cyklu "jak mały Kazio wyobraża sobie drogie restauracje". Kelnerowi
    > zasadniczo zwisa, co dostanie do ręki; jeśli dostanie autoryzację, może
    > nawet kartonowe kółeczko przepuścić przez czytnik.

    Za kazdym razem jak mowie: "prosze rachunek i bede placil karta" slysze:
    "rozumiem ze karta kredytowa? bo tylko takie przyjmujemy", jezeli to jest
    dla Ciebie opowiesc, ok, masz takie prawo tak myslec...

    > http://www.barclays.com.eg/premierbanking/platinum_d
    ebit_card.html
    > http://www.mastercard.com/us/personal/en/aboutourcar
    ds/debit/platinum_card.html

    Ja rozmawiam o polskim rynku, polskich bankach

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 66. Data: 2010-07-07 06:03:35
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 06 Jul 2010 22:38:41 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Ale limit kredytu czy limit pojedyńczej transakcji/dzienny?

    Odpowiedź jak wyżej :) W m*Bankach AFAIR trzeba było tylko podnieść sobie
    limity, w Citi nie dość, że działa to od strzału, to jeszcze konsultant,
    którego indagowałem telefonicznie przed operacją przekraczającą limit
    karty, sam zapropomował czasowe zwiększenie limitu.

    AK

  • 67. Data: 2010-07-07 06:12:26
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 7 Jul 2010 01:06:28 +0200, Brzezi napisał(a):

    > Za kazdym razem jak mowie: "prosze rachunek i bede placil karta" slysze:
    > "rozumiem ze karta kredytowa? bo tylko takie przyjmujemy", jezeli to jest
    > dla Ciebie opowiesc, ok, masz takie prawo tak myslec...

    We wspomnianym Jeffsie, czy gdzie? Bo aż z ciekawości bym się przejechał.

    > Ja rozmawiam o polskim rynku, polskich bankach

    Nie pokażę, być może taka nie istnieje, złota - jak najbardziej. Tylko co
    to zmienia? Pisałeś wcześniej o czymś innym.

    AK

  • 68. Data: 2010-07-07 12:25:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i0vsgj$una$1@news.onet.pl...
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message Limit
    > wyplat dziennych mozna zmienic. Dodatkowo wypozyczenie samochodu
    > jest transakcja bezgotowkowa a te moga byc wyzsze. Nie wierze,ze
    > masz karte kredytowa nie pozwalajaca na zaplacenie 600zl.

    600zl bedzie za malo :-)

    > A w ktorym banku i na jakiej karcie masz limit 1000zl na
    > transakcje bezgotowkowe?

    No, ja nie mam, bo uwazam ze za maly, ale te limity roznie
    przydzielane.
    Zwracam tylko uwage ze trzeba zwrocic uwage :-)

    J.

  • 69. Data: 2010-07-07 15:37:51
    Od: PaPi <...@...3>

    > W tych restauracjach bardziej ekskluzywnych(czy dla ludzi ktorzy maja
    > pieniadze) nie zaplacisz debetowka, tylko kredytowka

    Moglbys wymienic choc jedna taka restauracje ?
    Bo jadalem w dosyc drogich (czy ekskluzywnych to nie wiem) zarowno w
    Polsce jak i w UE i nigdy nikt nie pogardzil moja nedzna debetowka z
    MBanku :-)

    >, wlasciwie to zalezy
    > od czego innego, ale trzeba miec wiedze ne ten temat, ogolnie musi byc
    > wypukla, tylko ze kredytowe to w wiekszosci wypukle, a debetowe wyjatkowo
    > zdarzaja sie wypukle, dlatego w takich miejscach jest napisane, ze
    > przyjmuja tylko "kredytowe", a jak da sie kelnerowi debeteowa ale wypukla,
    > to nawet nie zauwazy roznicy...

    Jedyny "klopot" jaki sprawila mi debetowka zdazyl sie jakies 5 lat temu
    w jednej ze stacji przy niemieckiej autostradzie, gdzie nie mieli
    terminala online.
    Na szczescie w tej samej stacji byl bankomat, ktory nie robil takich
    problemow.

    > W innych miejscach dla tych bardziej majetnych panuja podobne zasady...

    Nie jestem majetny ale czasami zdaza mi sie byc w drogich hotelach,
    drogich knajpach, wypozyczac lodki itd.
    Nigdy nikt nie odmowil przyjecia mojej karty debetowej.

    > Poza tym ekskluzywne karty typy zlota/platinium/itp to chyba tylko i
    > wylacznie kredytowe, debetowe sa tylko dla "biedakow"

    :-)
    Tak sobie to tlumacz. Karte w kolorze "zlotym" lub "platynowym" dostanie
    kazdy biedak pod warunkiem, ze zgodzi sie zeby kosztowalo go to kilkaset
    zlotych rocznie.

  • 70. Data: 2010-07-09 10:38:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 06 Jul 2010 16:39:03 +0200, PaPi napisał(a):

    > A po cholere komus kto ma pieniadze karta kredytowa ?
    > Nie wystarczy zwykla debetowa ?

    Bo kredytowa, wyobraź sobie, ma wszystkie funkcjonalności debetowej, a do
    tego kilka dodatkowych ficzerów.

    --