  • 11. Data: 2011-09-02 08:22:37
    Temat: Re: Wynajęcie samochodu w Japonii - jak ?
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "MAK"

    > w USA można pokazać każda plastykową kartę w krztałcie ich pjazfy i
    > przechodzi jako ID.
    > Moja ostatnie przygoda z Las Vegas " W kasynie wyrabiam kartę klienta.
    > Superwizor stołu wzioł moje prawko. Po 5 mijnutach oodał mi piękną
    > plastykową kartę kilenta. Nazwisko: Jazdy Imię: Prawo.
    > Dla nie dowiarków - mam w szufladcie.

    Dawno, dawno temu, kolega pojechał fiatem 125p do RFN, a ponieważ był
    fotografem na zagłówki załozył takie białe pokrowce z napisem NIKON -
    źle gdzieś zaparkował i znalazł za wycieraczką mandat gdzie stało jak
    wół - marka pojazdu "NIKON" :)

    Pozdrówki

  • 12. Data: 2011-09-02 09:43:06
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > fotografem na zagłówki załozył takie białe pokrowce z napisem NIKON - źle
    > gdzieś zaparkował i znalazł za wycieraczką mandat gdzie stało jak wół -
    :) dobre

  • 13. Data: 2011-09-02 09:44:52
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > ile ???? co ?
    > nie możliwe to u nas A4 ponoć droga a przecież oni zarabiają tylko
    > trochę więcej niż Polacy a w przeliczeniu na 1h to już w ogóle..

    /

    A skąd ty takie informacje masz, ze zarabiaja trochę wiecej?

    Zarabiają 2x więcej niz w USA w przypadku przeciętnej pracy oczywiście

    niestety wszystko tez jest droższe

  • 14. Data: 2011-09-02 11:01:04
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > /
    >
    > A skąd ty takie informacje masz, ze zarabiaja trochę wiecej?
    >
    > Zarabiają 2x więcej niz w USA w przypadku przeciętnej pracy oczywiście
    >
    > niestety wszystko tez jest droższe

    Bardziej coś ala 40% mniej niż w USA,
    i podobnie jak w Czechach.

    z tąd info:
    https://www.cia.gov/library/publications/the-world-f
    actbook/
    rankorder/2004rank.html?
    countryName=Japan&countryCode=ja&regionCode=eas&rank
    =38#ja

    11 United States $ 47,200 2010 est.
    38 Japan $ 34,000 2010 est.
    54 Czech Republic $ 25,600 2010 est.
    65 Poland $ 18,800 2010 est.

    pozdrawiam.

  • 15. Data: 2011-09-02 14:47:58
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-09-02 07:43, MAK pisze:

> [...]
    > Superwizor stołu wzioł moje prawko. Po 5 mijnutach oodał mi piękną
    > plastykową kartę kilenta. Nazwisko: Jazdy Imię: Prawo.

    Historia z roku 2004 r. przekazywana w wiadomościach polskich,
    irlandczycy wystawiają mandaty na imię: prawo nazwisko: jazdy.

  • 16. Data: 2011-09-02 15:03:48
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Czyli nie będzie to moja wyporzyczeniowo ulubiona toyota camry.... :/
    > Duże są delikatnie droższe jak w usa czy dużo ?

    Niestety dużo, w najlepszym wypadku 300zł/doba za Camry (wg cennika 450zł).

    > A powiedzmy że nie wyrobie międzynarodowego bo nie wiem gdzie i itak
    > nie zdążę, to co mi zrobią jak nie mam: "głupi turysto jedź oddaj
    > auto i tam jest metro" ?

    Nie wynajmą w ogóle, chyba że jakimś szczęśliwym zbiegiem okoliczności w
    ogóle nie zajrzą do prawka.

> [...]
    > trochę więcej niż Polacy a w przeliczeniu na 1h to już w ogóle..
    >
    > a może my z Krakowa tylko mówimy że drogo a nas stać na A4 za 80pln/56km

    Mniej więcej 1zł/1km kosztuje. Chodzi o to, że system transportu publicznego
    jest idealny i autostrada ma być droższa od przejazdu jednej osoby
    Shinkansenem na danej trasie - takie zniechęcenie do spalania benzyny.

    > ale chyba jednak wynajmę auto, nigdy po 2 stronie nie jeździłem :)

    Jeszcze jedno - praktycznie nigdzie nie ma na znakach napisów naszym
    alfabetem, więc albo trochę poduczysz się czytać te ichnie, albo wypada
    wziąć jakąś niezłą nawigację z sobą (pewnie można wynająć w wynajmowalni,
    ale wątpię czy będzie miała język angielski, a co dopiero polski).

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 17. Data: 2011-09-02 15:04:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/09/2011 13:47, Wojciech Wrodarczyk wrote:

    > Historia z roku 2004 r. przekazywana w wiadomościach polskich,
    > irlandczycy wystawiają mandaty na imię: prawo nazwisko: jazdy.

    Historia sprzed dwoch lat oparta na policyjnej notatce z 2007.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 18. Data: 2011-09-03 12:06:56
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *MAK* napisał(-a):

    [ciach poierdy koliny]

    kolina, ty już nawet dla Tworek jesteś za trudnym przypadkiem

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 19. Data: 2011-09-05 10:37:52
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Michał nabazgrał:
    > Hej,
    > Wyskakuje mi szybki wyjazd do Japonii, jak tam wynająć auto ?
    > gdzie tanio jest ? a i jak z parkowaniem ?
    > nie mam międzynarodowych prawka (ile się to załatwia i gdzie?),
    > czy można "na pałę" wynająć auto i tyle - ktoś to przerabiał ?
    > jakieś limity wiekowe dziwne mogą mieć ?
    > za około ~1.5tyg muszę tam być a bez auta zgubie się w metrze;)

    W Japoni jazda samochdem to porażka ... jak dojedziesz zobaczysz dla czego,
    polecam jednk sprawdzoną komunikację (metro + kolejka jeśli dalej)

    --
    www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz sprawdz historię auta.
    www.automo.pl - sprawdzanie historii pojazdów.