  • 11. Data: 2012-01-04 15:15:42
    Temat: Re: Wymiana procesora P4-P4HT a WinXP.
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Zenek" napisał w wiadomości grup
    > "A łyzka na to:niemozliwe !"
    >
    > U mnie obsluguje bez problemu, aha no moze mam podrabianego windowsa !

    Nie wierzę. Udowodnij.

  • 12. Data: 2012-01-04 15:18:30
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    qwerty <q...@p...fm> napisał(a):
    > Nie obsługuje. Nie sprawdzisz dokładnie, a piszesz...
    Listę sprawdzałem wielokrotnie, nie mniej faktyczne zapomniałem dodać, że to
    socket 478.
    PP

  • 13. Data: 2012-01-04 15:32:27
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-01-04 15:22, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" napisał w wiadomości grup
    media-lab.com.pl...

    > To zależy:
    > Home Edition obsłuży tylko 1 procesor, a professional 2 procesory.

    Procesor 2 core'owy to jeden procesor, system operacyjny jest to w
    stanie zidentyfikowac /HT/Cores/processors/. Generalnie na rynku SOHO
    nie ma juz plyt wielo procesorowych ;)

  • 14. Data: 2012-01-04 15:38:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał w wiadomości grup
    > Procesor 2 core'owy to jeden procesor, system operacyjny jest to w stanie
    > zidentyfikowac /HT/Cores/processors/. Generalnie na rynku SOHO nie ma juz plyt
    > wielo procesorowych ;)

    Popsułeś wszystko. Cały misterny plan poszedł się... ;)

  • 15. Data: 2012-01-04 18:53:01
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2012-01-03 20:38:09 niejaki PL(N)umber_One napisał:
    > Witam
    > Dla praktyków pytanie zapewne banlne, nie miej - czy po wymianie procesora,
    > (obecnie P4 2.8 GHz FSB 533 cache 512k) na P4 3.0 GHz HT FSB 800 cache 1M, Win
    > XP będzie pracowało, w miarę normalnie. Piszę w miarę, bo i tak decelowo, po
    > modernizacji, będzie reinstalacja z formatowaniem całego dysku.
    > Pozdrawiam
    > PP

    jak już chcesz wymieniać to poszukaj cedar wood - ja znalazłem na ebaju w
    uk. - jest spora różnica w poborze prądu

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 16. Data: 2012-01-04 18:54:32
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia 04 Jan 2012 11:26:36 GMT, Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > A XP w ogóle obsłuży 2core x 2ht?

    Ośmiojajowiec od AMD chodzi bez problemu na XP. Wszystkie jaja widać :)

  • 17. Data: 2012-01-04 18:56:41
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2012 15:22:27 +0100, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" napisał w wiadomości grup
    media-lab.com.pl...

    > To zależy:
    > Home Edition obsłuży tylko 1 procesor, a professional 2 procesory.

    Fizyczny. Czyli 1 lub dwie podstawki. Rdzeni może mieć ile fabryka dała.

  • 18. Data: 2012-01-04 21:55:24
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@g...pl>

    Dzięki za porady. Na koniec jeszcze jedno pytanie. Czy chłodzenie jakie jest
    teraz a nabyte z w/w procesorem - standardowy zestaw Intela box w postaci
    wiatraka i aluminiowego radiatora (ok. 10X6 cm) - wystarczy do P4 z HT ?
    PP

  • 19. Data: 2012-01-04 23:43:17
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2012-01-04 22:55:24 niejaki PL(N)umber_One napisał:
> [...]
    > wiatraka i aluminiowego radiatora (ok. 10X6 cm) - wystarczy do P4 z HT ?

    jak kupisz cedar wood to wystarczy sam radiator

  • 20. Data: 2012-01-05 07:24:18
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > jak kupisz cedar wood to wystarczy sam radiator

    Nie chodzi Ci przypadkiem o "Cedar Mill"?

    pozdrawiam,
    Vituniu.