  • 31. Data: 2011-03-11 12:36:37
    Temat: Re: Wymiana oleju w nowym silniku - czy to ma sens?
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-03-11 02:02, kogutek pisze:
    > ktos kto pracue przy spredazy nowych samochodów opoiadał ak sie robi ak
    > jest klient a auto est w innym miescie. zwyczajnie ktos przyjezdza. czasami
    > mówił ze czs prejazdu jest nie do wiary. takie szybkie docieranie ma klient w
    > pakiecie.

    Ta, wujka brata psa kolega co ma znajomego.
    Nówki sztuki są zazwyczaj niezarejestrowane (oprócz demówek), co
    wyklucza podróż na kołach do momentu sprzedaży. Podróżują na lawetach.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 32. Data: 2011-03-11 23:38:13
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szufla <p...@p...pr> napisał(a):

    > Bo sa rozne szkoly "docierania". Chodzi o dobre osadzenie pierscieni na
    > tlokach.
    >
    > sz.

    Móglbyś rozszerzyć temat. Co prawda piątek się kończy ale co to szkodzi jak
    wesoło się robi przed 24.

  • 33. Data: 2011-03-12 00:21:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szufla

    > Ok, idealnie spasowane, moze byc ?

    LOL. Nie.

  • 34. Data: 2011-03-12 00:32:55
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > LOL. Nie.

    Co LOL nie, jak tak..

    sz.

  • 35. Data: 2011-03-12 00:41:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szufla

    > Co LOL nie, jak tak..

    Chyba, jak Ci się przyśni. :>

  • 36. Data: 2011-03-12 00:58:27
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Chyba, jak Ci się przyśni.

    Snilo mi sie cos takiego, oj snilo :)

    http://www.youtube.com/watch?v=dbDZY0EqL7Q&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=a1EZmkWhLwE&feature=r
    elated

    sz.

  • 37. Data: 2011-03-12 01:08:52
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Móglbyś rozszerzyć temat.

    Jest taka szkola docierania na "ostro", ale to sie tyczy raczej sportu i
    silnikow po remoncie

    sz.

  • 38. Data: 2011-03-12 02:11:57
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szufla <p...@p...pr> napisał(a):

    > Jest taka szkola docierania na "ostro", ale to sie tyczy raczej sportu i
    > silnikow po remoncie
    >
    > sz.

    Wlaśnie zaczyna być śmiesznie. Czym się różni silnik po remoncie od silnika
    fabrycznie nowego? Mógłbyś i ten temat przybliżyć. Ja wiem, tak ze mnie
    będziesz tylko mógł rozbawić. Pewno w wojsku byłeś w żandarmerii polowej a tam
    na ostro kozy podkuwali. To układanie pierścieni na tłoku też objaśnij. Pewno
    sporo osob jest ciekawych.

  • 39. Data: 2011-03-12 10:23:16
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

> [...]
    > tam
    > na ostro kozy podkuwali. To układanie pierścieni na tłoku też objaśnij.

    Nie wiem jak cie traktowac, jak gnoja czy jak glupka ?:

    sz.

  • 40. Data: 2011-03-12 10:56:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    Zainteresował mnie brak logiki:

    On 2011-03-11 01:09:23 +0100, "szufla" <p...@p...pr> said:

    > Nowoczesne silniki sa docierane w fabryce(...)

    > Dla swietego spokoju przez pierwszy 1000 zdejmij noge z gazu :)

    Po co, skoro rzekomo są docierane?

    --
    Bydlę