  • 1. Data: 2011-07-07 10:53:58
    Temat: Wymiana matrycy w laptopie na inną rozdzielczość
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Pytanie jak na razie akademickie.

    Czy w laptopach matryce mają jakiś standard?
    W ABC-Data przykładowo są matryce 30 i 40-pinowe.

    A konkretniej:
    Jest sobie laptopik IBM - o, przepraszam, już Lenovo :( model R500, z
    matrycą 15 cali z kawałkiem. Ma on rozdzielczość 1280x800. Jeśli się
    dowiem, jakie on ma złącze, to można mu wtrynić matrycę z takim samym
    złączem wymiarowo zgodną, ale o większej rozdzielczości?

    Grafikę to on ma Radeona HD3400, więc się marnuje ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 2. Data: 2011-07-07 12:29:05
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-07-07 12:53, Adam pisze:
> [...]
    > złączem wymiarowo zgodną, ale o większej rozdzielczości?
    >
    > Grafikę to on ma Radeona HD3400, więc się marnuje ;)

    Różnie to bywa, ja wolałbym znaleźć używkę tanio i wymienić, ew. nową
    chińszczyznę z gwarancją.

  • 3. Data: 2011-07-07 12:49:07
    Od: "psych" <p...@b...pl>

> [...]
    > dowiem, jakie on ma złącze, to można mu wtrynić matrycę z takim samym
    > złączem wymiarowo zgodną, ale o większej rozdzielczości?

    Można Bez problemu zmienilem w T61 z 1280x800 na 1440x900, wiec w przypadku
    R500 też to bedzie mozliwe.

    --
    Pozdrawiam,
    Bartek Chojnacki

  • 4. Data: 2011-07-07 12:49:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-07 14:29, Nex@pl pisze:

    > Różnie to bywa, ja wolałbym znaleźć używkę tanio i wymienić, ew. nową
    > chińszczyznę z gwarancją.

    Ale jaką używkę?

    Czy zrozumiałeś pytanie?
    Mam matrycę (sprawną) o rozdzielczości 1280x800. Chcę ją wymienić na np.
    1900x1200.
    Skąd wziąć używkę, jeśli takowych w R500 nie było?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 5. Data: 2011-07-07 13:31:17
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-07 14:49, psych pisze:

    > Można Bez problemu zmienilem w T61 z 1280x800 na 1440x900, wiec w
    > przypadku R500 też to bedzie mozliwe.

    Dzięki :)

    --
    Pozdrawiam.