  • 1. Data: 2009-11-07 16:14:11
    Temat: Wylogowanie się ze strony...
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    Witam,

    Mam stronę napisaną w php i leżącą na serwerze z apache2.
    Dostęp do katalogu chroniony jest hasłem tak:

    <Directory "/var/www/....">
    Options -Indexes FollowSymLinks
    AllowOverride None
    Order allow,deny
    Allow from all
    AuthBasicAuthoritative Off
    AuthName "....."
    AuthType Basic
    AuthMySQLHost localhost
    AuthMySQLSocket /var/......
    AuthMySQLDB ......
    AuthMySQLUserTable .......
    AuthMySQLGroupTable .....
    AuthMySQLEnable On
    AuthMySQLUser ......
    AuthMySQLPassword '.....'
    AuthMySQLPwEncryption none
    require valid-user
    </Directory>

    Chciałbym dać użytkownikowi możliwość wylogowania się, przekopałem
    trochę informacje związane z php, ale żaden z przedstawionych sposobów
    nie chce działać u mnie.
    Możecie mi wskazać kierunek, gdzie szukać?

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 2. Data: 2009-11-07 17:53:14
    Temat: Re: Wylogowanie się ze strony...
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sat, 07 Nov 2009 16:14:11 -0000, Andrzej W. <a...@w...pl>
    wrote:

    > Chciałbym dać użytkownikowi możliwość wylogowania się, przekopałem
    > trochę informacje związane z php, ale żaden z przedstawionych sposobów
    > nie chce działać u mnie.
    > Możecie mi wskazać kierunek, gdzie szukać?

    Niestety wylogowywanie uwierzytelniania HTTP jest niedorobione (a raczej
    nieistniejące) w przeglądarkach. Pozostają ci sztuczki. Jedna z nich to
    kazać użytkownikowi otworzyć link:

    http://user:złehasł...@e...com

    To spowoduje próbę zalogowania się ze złymi danymi. Niestety IE tego nie
    obsługuje, a Opera i Firefox ostrzegają przed otwarciem takiego linku.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");