  • 1. Data: 2009-11-06 22:32:31
    Temat: Hosting, trochę nietypowo
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Witam,

    czy ktoś zna dostawcę oferującego konta:

    - za darmo lub za bardzo niską cenę (kilka zł za rok) przy jednoczesnej
    możliwości opłacenie SMS'em lub szybkim przelewem
    - z możliwością hotlinkowania
    - dostęp przez ftp
    - limit transferu może być mały lub wręcz bardzo mały (kilka GB na rok)
    - nie musi być php
    - nie musi być mysql

    Hosting nie musi być polski.

    Wszyscy dostawcy z darmowymi ofertami, których znalazłem dają
    niepotrzebny "wypas" (php, mysql) ale blokują hotlinkowanie, na którym
    mi zależy.

    --
    kamil d

  • 2. Data: 2009-11-07 12:59:34
    Temat: Re: Hosting, trochę nietypowo
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "kamil d" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Wszyscy dostawcy z darmowymi ofertami, których znalazłem dają niepotrzebny
    > "wypas" (php, mysql) ale blokują hotlinkowanie, na którym mi zależy.

    linuxpl.com, 48,80 zl rocznie, 10 GB transferu miesiecznie, platne
    przelewem.

    opendrive.com, darmowe, 5GB na pliki, transfer chyba 15 GB (tak bylo na
    boxstr), hotlinki byly na boxstr (z ktorego powstal ten opendrive)

    Lista 100 darmowych, ale moze byc nieco przeterminowana:
    http://walidator.info/?s=hostingi

    lamer

  • 3. Data: 2009-11-07 16:51:54
    Od: <s...@a...pl>

    > - za darmo lub za bardzo niską cenę (kilka zł za rok) przy jednoczesnej
    > możliwości opłacenie SMS'em lub szybkim przelewem

    Jesli 30zł to jest odpowiednia kwota to polecam o12.pl. Mam od roku i jest OK.

  • 4. Data: 2009-11-08 20:17:11
    Od: Lost <l...@w...op.pl>

    kamil d pisze:
> [...]
    > - z możliwością hotlinkowania
    > - dostęp przez ftp
    > - limit transferu może być mały lub wręcz bardzo mały (kilka GB na rok)

    [ciach]
    jezeli masz sam lub znajomego z neostrada, to popros go o konto z ich
    hostingu.