  • 1. Data: 2010-11-15 00:35:58
    Temat: Wyłącznik mocy czynnej
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM>

    Mamy taki układ:

    jest generator spalinowy 10kVA/230V. Moc pozorna w układzie sięga 10kVA,
    jednak chciałbym mieć automatyczne wyłączenie, gdy moc czynna przekroczy
    powiedzmy 3,5 kW. Zwykły bezpiecznik 16A tutaj nie pomoże, bo on nie
    wie, czy to moc czynna czy bierna. Czy są gotowe rozwiązania, reagujące
    na przekroczenie pewnej mocy czynnej? Pomiar musi być TrueRMS.

  • 2. Data: 2010-11-15 08:52:52
    Temat: Re: Wyłącznik mocy czynnej
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > jest generator spalinowy 10kVA/230V. Moc pozorna w
    > układzie sięga 10kVA

    Czy aby na pewno chodzi Ci o moc pozorną??

  • 3. Data: 2010-11-15 08:54:51
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Czy aby na pewno chodzi Ci o moc pozorną??

    Sorry, nie piłem jeszcze kawy ;-))

  • 4. Data: 2010-11-15 09:18:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert_J napisał:

    > Sorry, nie piłem jeszcze kawy ;-))

    Kawa daje tylko moc pozorną.

    Jarek

    --
    Red Bull doda ci skrzydeł.

  • 5. Data: 2010-11-15 09:59:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@S...COM>
> [...]
    > nie pomoże, bo on nie wie, czy to moc czynna czy bierna. Czy są
    > gotowe rozwiązania, reagujące na przekroczenie pewnej mocy

    A musi byc dokladne ?
    Moze cos pogmerac przy silniku, zeby oslabl, albo wykorzystac jego
    sterowanie ..

    J.

  • 6. Data: 2010-11-15 11:08:56
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Kawa daje tylko moc pozorną.

    A i to nie zawsze ;-))).

  • 7. Data: 2010-11-15 14:17:58
    Od: Stasiek_T <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > wie, czy to moc czynna czy bierna. Czy są gotowe rozwiązania, reagujące
    > na przekroczenie pewnej mocy czynnej? Pomiar musi być TrueRMS.

    Zobacz zabezpieczenia firmy ALSTOM (nie mam z nimi nic wspólnego, oprócz
    tego,że kiedyś takim zabezpieczałem silnik).
    Przykładowy link do dystrybutora:

    http://www.areva-td.pl/scripts/PL_HOME/publigen/cont
    ent/templates/Show.asp?P=279&L=PL

    Pozdrawiam.

    --
    Stasiek_T

  • 8. Data: 2010-11-15 18:21:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-11-15 01:35, Tomasz Wójtowicz wrote:
    > jednak chciałbym mieć automatyczne wyłączenie, gdy moc czynna przekroczy
    > powiedzmy 3,5 kW.

    Poszukaj tutaj:

    http://www.ardetem.com/PL/product.php?id=18&idfam=5

    Nigdy tego tak nie stosowałem ale o ile mnie pamięc nie myli mozna do
    wyjścia przekaznikowego podpiąc algorytm alarmu po przekroczeniu czego
    chcesz.

    Uwaga! to produkty tylko dla prawdziwych miszczóf. Dwa przyciski do
    konfiguracji to szczyt debilizmu producenta (PECA 15).

  • 9. Data: 2010-11-16 07:12:52
    Od: PeJot <P...@0...pl>

> [...]
    > wie, czy to moc czynna czy bierna. Czy są gotowe rozwiązania, reagujące
    > na przekroczenie pewnej mocy czynnej? Pomiar musi być TrueRMS.

    Niektóre watomierze tablicowe mają na pokładzie programowane wyjście
    przekaźnikowe. Sprawdź np. ofertę Lumela.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2010-11-18 12:04:48
    Od: Lisciasty <l...@g...com>

    On 15 Lis, 15:17, Stasiek_T <t...@p...onet.pl> wrote:
    > http://www.areva-td.pl/scripts/PL_HOME/publigen/cont
    ent/templates/Sho...

    Aleś mu polecił, toto kosztuje więcej niż ten generator :P

    Pzdr.
    L.