  • 21. Data: 2013-12-12 17:30:05
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    masti wrote:

    > paszport też trzeba wymieniać co 10 lat i za niego zapłacić, dowód
    > osobisty też itd.

    ale nie muszę za każdym razem udowadniać że jestem obywatelem polski.

    imho można by uznać to wyjaśnienei gdyby prawo jazdy było wydawane
    automatycznie z urzędu, zkąłdam wniosek dostaję dokument kropka.

  • 22. Data: 2013-12-12 17:31:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Trybun wrote:

    > Chcieliśta to mata - Lech Lech!! Wałęsa!!! Niech nom żyje
    > "Solidarność"!!! Precz z Komuną!!!!

    wybacz ale to co ty teraz piszesz to jest pierdolenie

    w komunie nie miałeś właściwie żadnych praw.

  • 23. Data: 2013-12-12 17:41:13
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 grudnia 2013 13:04:16 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:
    > http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1001582,Konie
    c-bezterminowych-praw-jazdy

> [...]
    >

    > Część posłów argumentowała, że wymiana bezterminowych dokumentów na
    >
    > nowe, ważne przez 15 lat, jest niezgodna z konstytucją. Ich zdaniem,
    >
    > narusza zasady ochrony praw nabytych. Wnioskodawcy akcentowali fakt, że
    >
    > nowe przepisy wymuszają na kierowcach konieczność poddania się badaniom
    >
    > lekarskim na własny koszt.
    >

    > Naruszona zasada zaufania?
    >

    > Według parlamentarzystów PiS w ten sposób naruszono zasadę zaufania
    >
    > obywateli do państwa i jego prawa.
    >

    > - - - -
    >
    > Jakiego kurna "państwa"? Jakiego "prawa"? W Polsce???

    Mnie to nie dotyczy i mi koło chuja lata. W 2033 będę miał, jak dożyję w tym
    dobrobycie co mamy, 75lat. Ciekawe co mi będą mogli zrobić jak mnie złapią z
    nieważnym blankietem albo bez niego. W dupę mnie będą mogli pocałować. Mandat będą mi
    mogli wypisać. Ale żeby go ściągnąć będą mnie musieli torturować żebym powiedział
    gdzie kasę schowałem. Z emerytury jak się przepisy nie zmienią nic nie zabiorą, taką
    będę miał wysoką.

  • 24. Data: 2013-12-12 17:56:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    c-bezterminowych-praw-jazdy
    > Chwila chwila...
    > Czy to uprawnienie traci ważność po 15 latach, czy tylko dokument (prawo
    > jazdy) je potwierdzające?

    Niby tylko dokument ale siakoś TK nie zajmował się obowiązkowymi
    badaniami w celu odnowienia dokumentu...

    > Z tekstu wynika, że uprawnienie dalej mam dożywotnie.

    Nie bardzo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 25. Data: 2013-12-12 17:57:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    [...]

    > paszport też trzeba wymieniać co 10 lat i za niego zapłacić, dowód
    > osobisty też itd.

    Też bez sensu.

    Ale przynajmniej wydanie nowego dokumentu nie jest warunkowane
    badaniami lekarskimi.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 26. Data: 2013-12-12 17:58:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    > za niczym. Jest to argument, że data ważności dokumentu jest zgodna z
    > prawem

    Czyli moje bezterminowe prawo jazdy jest zgodne z nowym prawem czy
    nie?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 27. Data: 2013-12-12 18:01:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    > wybacz ale to co ty teraz piszesz to jest pierdolenie
    > w komunie nie miałeś właściwie żadnych praw.

    Ile masz lat?

    Ja z komuną walczyłem i dzisiaj łapię się na tym, że zauważam takie
    rzeczy, na które komuna by się nie odważyła nigdy... I tak się
    zastanawiam - kiedy to pierdolnie? Bo nie chciałbym ponownie żyć w
    ciekawych czasach :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2013-12-12 18:10:44
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-12 17:31, Marek Dyjor pisze:

    > wybacz ale to co ty teraz piszesz to jest pierdolenie
    >
    > w komunie nie miałeś właściwie żadnych praw.

    Nie wiem jak Ty, ale ja w Poznaniu mogłem zaparkować prawie wszędzie i
    nikt nie pobierał za to opłaty, tylko przed hotelami było trochę
    parkomatów i kilka strzeżonych parkingów gdzie takie opłaty za
    parkowanie pobierano. Mogłem spokojnie wyrejestrować auto i zrobić z
    swojej własności budę dla psa. Mandaty byłe śmiesznie tanie, raz zdobyte
    prawko miałem na całe życie. Mógłbym tak wymienić długo zalety komuny
    dla kierowcy nad obecnym systemem w którym kierowca jest sprowadzany do
    roli dyscyplinowanego na każdym kroku matołka, i traktowanego jak
    bezrozumne bydle.. A więc kto tu pie**oli?

  • 29. Data: 2013-12-12 18:19:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup

    >Nie wiem jak Ty, ale ja w Poznaniu mogłem zaparkować prawie wszędzie
    >i nikt nie pobierał za to opłaty, tylko przed hotelami było trochę

    Ale to jest mozliwe tylko w kraju, gdzie malo kogo stac na auto.
    No i jeszcze nim nie jezdzi, bo benzyna na kartki.

    Niestety - samochodow przybylo, a miejsca nie.
    Albo beda miesca platne w centrum, albo ich wcale nie bedzie - tzn kto
    pierwszy ten lepszy.

> [...]
    >parkowanie pobierano. Mogłem spokojnie wyrejestrować auto i zrobić z
    >swojej własności budę dla psa. Mandaty byłe śmiesznie tanie, raz

    A to to nie wiadomo czy by sie utrzymalo :-P

    J.

  • 30. Data: 2013-12-12 18:20:28
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-12 18:10, Trybun pisze:

> [...]

    A teraz jakie masz?

> [...]
    > roli dyscyplinowanego na każdym kroku matołka, i traktowanego jak
    > bezrozumne bydle.. A więc kto tu pie**oli?

    Tylko nie popadajmy przypadkiem w gloryfikowanie komuny. Nie posądzam
    Cię o to, tylko "się odżegnuję".
    A przyznam, że UE zrobiła i robi nadal z nas niewolników bardziej, niż
    robiła to komuna. Jedyna różnica, że teraz możemy bez łaski wyjechać.
    Banda się nauczyła, że nie trzymają nas tu druty kolczaste i
    kałasznikowy na granicy, a starzy rodzice itp.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.