  • 11. Data: 2013-12-12 15:49:11
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-12-12 13:04, sqlwiel pisze:

    > Jakiego kurna "państwa"? Jakiego "prawa"? W Polsce???

    Chcieliśta to mata - Lech Lech!! Wałęsa!!! Niech nom żyje
    "Solidarność"!!! Precz z Komuną!!!!

  • 12. Data: 2013-12-12 15:49:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sqlwiel" <"nick wrote:
    > http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1001582,Konie
    c-bezterminowych-praw-jazdy

> [...]
    > Sprawiedliwości, Solidarnej Polski i Polskiego Stronnictwa Ludowego są
    > zgodne z ustawą zasadniczą - orzekł Trybunał Konstytucyjny.
    >
    > Część posłów argumentowała, że wymiana bezterminowych dokumentów na
    > nowe, ważne przez 15 lat, jest niezgodna z konstytucją. Ich zdaniem,
    > narusza zasady ochrony praw nabytych. Wnioskodawcy akcentowali fakt,
    > że nowe przepisy wymuszają na kierowcach konieczność poddania się
    > badaniom lekarskim na własny koszt.
    >
    > Naruszona zasada zaufania?
    >
    > Według parlamentarzystów PiS w ten sposób naruszono zasadę zaufania

    mówiąc delikatnie uzasadnienie jest kuriozalne bo

    Trybunał w pięcioosobowym składzie uznał, że zaskarżone przepisy nie
    naruszają konstytucji.

    - Ważności nie utracą uprawnienia do kierowania pojazdami, lecz dokument,
    który je potwierdza - mówił sędzia sprawozdawca Marek Kotlinowski,
    tłumacząc, dlaczego TK nie uznał, że doszło do naruszenia praw nabytych ani
    zasady zaufania obywateli do państwa oraz jego prawa.

    a z drugiej strony aby dokuemnt odzysakć trzeba zrobic an swój koszt badania
    lekarskie itp

  • 13. Data: 2013-12-12 15:50:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 Dec 2013 15:49:12 +0100 osobnik zwany Marek Dyjor
    napisał:

> [...]
    > praw nabytych ani zasady zaufania obywateli do państwa oraz jego prawa.
    >
    > a z drugiej strony aby dokuemnt odzysakć trzeba zrobic an swój koszt

    paszport też trzeba wymieniać co 10 lat i za niego zapłacić, dowód
    osobisty też itd.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 14. Data: 2013-12-12 15:57:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-12 15:50, masti pisze:

    > paszport też trzeba wymieniać co 10 lat i za niego zapłacić, dowód
    > osobisty też itd.

    A jest to argument za...?
    Nie łapię.

    --
    MN

  • 15. Data: 2013-12-12 15:58:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 Dec 2013 15:57:35 +0100 osobnik zwany Marcin N
    napisał:

    > A jest to argument za...?
    > Nie łapię.

    za niczym. Jest to argument, że data ważności dokumentu jest zgodna z
    prawem

  • 16. Data: 2013-12-12 15:58:41
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-12 15:28, Marcin N pisze:
    c-bezterminowych-praw-jazdy

    > Chwila chwila...
    > Czy to uprawnienie traci ważność po 15 latach, czy tylko dokument (prawo
    > jazdy) je potwierdzające?
    >
    > Z tekstu wynika, że uprawnienie dalej mam dożywotnie.

    Tak coś tam piszą, ale to mydlenie oczu motłochowi.
    To po co byłyby te "płatne badania lekarskie" i co w przypadku, jeśli
    zdrówko się posypie?

    Odpowiadając przy okazji J.F.-owi:
    Konstytucja obiecuje (jak ślepemu gruszki na wierzbie) poszanowanie
    prawa (Art.2). Dostałeś PRAWO jazdy (kierowania pojazdem) WAŻNE
    BEZTERMINOWO. I teraz (no - za 15 lat) możesz je sobie złożyć wzdłuż i w
    dupę wsadzić. Proponuję: razem z (---).

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 17. Data: 2013-12-12 16:49:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-12-12 15:58, masti pisze:

    > za niczym. Jest to argument, że data ważności dokumentu jest zgodna z
    > prawem

    Generalnie to nie chce mi się bić piany. Dowody się zmieniało bo powstał
    nowy wzór. Tu nie ma takiego powodu. mozna się przerzucać prxz
    Jak się chce staruszków przebadać to trzeba to zrobić w inny sposób a
    tak to wyszło jak zawsze. Przepis bez pomyślunku z podtekstem pieniężnym
    i żeby przywalić kochanemu obywatelowi.

    Szkoda gadać. Trzeba takich mądrych POsłów pogonić na cztery wiatry. :-)

    PS. A najgorsze jest to że nie wprowadzili tego specjalnie tylko tak im
    wyszło z głupoty i żeby coś wprowadzać. To już nie jest śmieszne. To
    jest straszne.

  • 18. Data: 2013-12-12 17:05:13
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Nie znamy odpowiedzi na pytanie "co w przypadku, jeśli zdrówko (np oczy)
    się posypie?"

    > paszport też trzeba wymieniać co 10 lat i za niego zapłacić, dowód
    > osobisty też itd.

    Paszport nie jest dokumentem potwierdzającym nabycie jakiegoś prawa.
    Jest międzynarodowym dokumentem tożsamości wymaganym na większości granic.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 19. Data: 2013-12-12 17:18:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marek Dyjor pisze tak:

    > - Ważności nie utracą uprawnienia do kierowania pojazdami, lecz
    > dokument, który je potwierdza - mówił sędzia sprawozdawca Marek
    > Kotlinowski,

    - co oskarżony ma na swoją obronę?
    - ja, ja, nie uderzyłem go młotkiem w głowę
    - a w co?
    - w czapkę

    --
    Piter

  • 20. Data: 2013-12-12 17:25:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości grup

    > Dostałeś PRAWO jazdy (kierowania pojazdem) WAŻNE BEZTERMINOWO. I teraz
    > (no - za 15 lat) możesz je sobie złożyć wzdłuż i w dupę wsadzić.

    Stare prawka wygasają w 2033.
    Któreś wersje wcześniej?