  • 1. Data: 2012-02-29 06:57:50
    Temat: Wyjscie totem-pole
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Czesc.
    Powiedzcie mi jaka jest roznica pomiedzy Totem-pole a Push-Pull?

    Czy to dotyczy tylko wyjscia czy tez wejscia?

  • 2. Data: 2012-02-29 12:58:40
    Temat: Re: Wyjscie totem-pole
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Feb 2012, slawek7 wrote:

    > Czesc.
    > Powiedzcie mi jaka jest roznica pomiedzy Totem-pole a Push-Pull?

    Elektroda ostatnio tu się pętała, a nie wiem czy dawno nie było
    aby odesłania do "use google" ;) (jest taka strona i skorzystałbym,
    tylko adres mi wywietrzał, jak ktoś pamięta to poproszę :))

    Drugi link z googla prowadzi przez elektrodę do dyskusji z niniejszej grupy:
    https://groups.google.com/group/pl.misc.elektronika/
    browse_thread/thread/1fcfc193f347d77a/d5af4fad9072f6
    50
    zaś któryś kolejny również do elektrody, tam ostatnia wypowiedź:

    > Czy to dotyczy tylko wyjscia czy tez wejscia?

    Wyjścia.

    pzdr, Gotfryd