  • 1. Data: 2009-02-20 07:53:46
    Temat: Wyjscie na monitor - Commodore.
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Witajcie.

    Czy jest duzy problem, zeby zbudowac uklad, ktory z sygnalow:

    http://www.kosz.moj.pl/VOUT.jpg

    da mi wyjscie composite video?

    Prosilbym o linki do schematow.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-20 08:01:01
    Temat: Re: Wyjscie na monitor - Commodore.
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Jacek pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Czy jest duzy problem, zeby zbudowac uklad, ktory z sygnalow:

> [...]

    jeżeli modulator, to na jego wejściu jest zespolony sygnał video.

    pawell

  • 3. Data: 2009-02-20 08:27:31
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2009 09:01:01 +0100, pawell32 napisał(a):

    > jeżeli modulator, to na jego wejściu jest zespolony sygnał video.
    >
    > pawell

    Mam na mysli piny 4, 6, 1 zlacza CN7, zeby podlaczyc do wejscia Composite w
    TV.

  • 4. Data: 2009-02-20 08:29:26
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Jacek pisze:

    > Mam na mysli piny 4, 6, 1 zlacza CN7, zeby podlaczyc do wejscia Composite w
    > TV.

    masz szerszy fragment?

    pawell

  • 5. Data: 2009-02-20 08:40:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Mam na mysli piny 4, 6, 1 zlacza CN7, zeby podlaczyc do wejscia
    > Composite w
    > TV.

    a na pin 4 nie ma przypadkiem od razu composite ?
    Czy to jest wejscie sygnalu wytworzonego w modulatorze ?

    Jest spora szansa ze pin 6 zawiera juz wlasciwa podnosna koloru, i
    wystarczy ja dodac do sygnalu z pin 1.
    Schemat jak przy SVHS->composite - jeden kondensatorek, moze
    opornik.

    J.

  • 6. Data: 2009-02-20 08:48:17
    Od: Jacek <a...@m...pl>

    http://www.zimmers.net/anonftp/pub/cbm/schematics/co
    mputers/plus4/p4-left.jpg

    http://www.zimmers.net/anonftp/pub/cbm/schematics/co
    mputers/plus4/p4-right.jpg

  • 7. Data: 2009-02-20 09:12:58
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > wystarczy ja dodac do sygnalu z pin 1.
    > Schemat jak przy SVHS->composite - jeden kondensatorek, moze

    to tak będzie - cn7
    1 - luminancja
    6 - chrominacja
    4 - zespolony sygnał

    więc na tv potrzebujesz sygnał z pinu 7

    pawell

  • 8. Data: 2009-02-20 09:13:46
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    pawell32 pisze:

    > to tak będzie - cn7
    > 1 - luminancja
    > 6 - chrominacja
    > 4 - zespolony sygnał
    >
    > więc na tv potrzebujesz sygnał z pinu 7
    >

    > pawell

    z pinu 4
    sorrki

    pawell

  • 9. Data: 2009-02-20 10:29:51
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 20 Feb 2009 08:53:46 +0100,
    Jacek <a...@m...pl> screamed:
    > Czy jest duzy problem, zeby zbudowac uklad, ktory z sygnalow:
    >
    > http://www.kosz.moj.pl/VOUT.jpg
    >
    > da mi wyjscie composite video?

    Commodore (jeśli o 64 chodzi) ma już gotowy sygnał Composite Video
    tak jak i Y/C. Odpowiednie wyprowadzenia znajdują się w 8-pinowym złączu
    DIN.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 11:28:48 user up 11989 days, 23:23, 1 user, load average: 0.99, 0.95, 0.97 ]

    Mr. Worf, scan that ship." "Aye, Captain... 300 DPI?

  • 10. Data: 2009-02-20 10:31:07
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 20 Feb 2009 09:48:17 +0100,
    Jacek <a...@m...pl> screamed:

    Plus 4 ma wyprowadzony Composite.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 11:30:44 user up 11989 days, 23:25, 1 user, load average: 0.99, 0.95, 0.97 ]

    Jesus loves you, but everybody else thinks you're a dork.