-
1. Data: 2009-08-08 18:03:47
Temat: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Od: CUT_INZ <c...@c...pl>
Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z
nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym
jeszcze?
--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08
NIE JESTEM Z WARSZAWY
-
2. Data: 2009-08-08 19:50:55
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2009-08-08 20:03:47 +0200, CUT_INZ <c...@c...pl> said:
> Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z
> nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym
> jeszcze?
1. Wagą
2. Stopniem lansu
Kolejność zależna od osobistych preferencji.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
3. Data: 2009-08-08 21:58:41
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>
On Sat, 08 Aug 2009 21:50:55 +0200, de Fresz <d...@n...pl> wrote:
[...]
>> Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z
>> nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym
>> jeszcze?
>
> 1. Wagą
> 2. Stopniem lansu
>
> Kolejność zależna od osobistych preferencji.
1. Wagą
2. Ceną
2a. Stopniem lansu :-)
Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik
-
4. Data: 2009-08-08 22:00:29
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Od: CUT_INZ <c...@c...pl>
Leszek Karlik pisze:
>
> 1. Wagą
> 2. Ceną
> 2a. Stopniem lansu :-)
>
> Leslie
To wyps bo podoba mi się devil z nierdzewki do mojej VFRki :)
--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08
NIE JESTEM Z WARSZAWY
-
5. Data: 2009-08-08 22:26:59
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2009-08-09 00:00:29 +0200, CUT_INZ <c...@c...pl> said:
>> 2. Ceną
Dźentylmeni nie rozmawiają o takich sprawach ;-)
> To wyps bo podoba mi się devil z nierdzewki do mojej VFRki :)
To bierz. Masa ma znaczenie w wyścigach (albo w terenie), a fabryczne
potrafią ważyć i naście kilo. Akcesoryjny i tak ma szansę być
(niewiele) lżejszy.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
-
6. Data: 2009-08-10 08:39:42
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>
de Fresz napisał(a):
> 1. Wagą
> 2. Stopniem lansu
>
> Kolejność zależna od osobistych preferencji.
A temperatura? Karbon nie bedzie sie mniej nagrzewal? Mialem w SVce i
normalnie szlo reke trzymac na wydechu.
--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki
Krakuf
-
7. Data: 2009-08-10 08:44:51
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Od: Magic <m...@w...pl>
CUT_INZ pisze:
> Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z
> nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale czym
> jeszcze?
>
Karbon się nie nagrzewa, za to jest jednorazowy, jak go popsujesz to
idzie na śmietnik.
Tytan jest z reguły lekki i cieniutki, ale w razie W ciężko go naprawić
bo tytan mało kto spawa, i to nie dlatego że nie umi (chociaż też) tylko
z powodu horrendalnych cen i małej dostępności drutu tytanowego. Rada -
w razie uszkodzenia pozbierać WSZYSTKIE kawałki tłumika, można je potem
wykorzystać do spawania.
Nierdzewka - najcięższa, ale najtrwalsza i łatwa do naprawienia.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
weFAQ&v=qvj
-
8. Data: 2009-08-11 16:07:38
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Od: marider <m...@g...pl>
Magic pisze:
> CUT_INZ pisze:
>> Czy może mi ktoś wyjaśnić czym w praktyce różnią się wydechy z
>> nierdzewki od tytanowych i karbonowych? Przypuszczam, że wagą. Ale
>> czym jeszcze?
Dzwiekiem! :)
> Nierdzewka - najcięższa, ale najtrwalsza i łatwa do naprawienia.
Oraz najszybciej sie grzeje wypalajac w srodku wszystko jak leci przez
co jest glosniejsza. Za to carbon bardziej basowy jest i cichszy ale
potrafi zrobic sie ryzy albo rudy jak moto mocno dostaje w palnik :)
Tytan jest najlzejszy ale jak sie raz szlifnie, to bieda lub wymiana
powloki.
Pzdr
PS: przerzucilem troche wydechow w R1 ale zostalem w koncu przy
carbonie, jakos najbardziej mi odpowiada. Sasiadom rowniez ;)
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki
http://tinyurl.com/yvjtdk
-
9. Data: 2009-08-11 17:00:09
Temat: Re: Wydech = nierdzewka, carbon, tytan
Od: Kuczu <q...@g...com>
marider pisze:
> Oraz najszybciej sie grzeje wypalajac w srodku wszystko jak leci przez
> co jest glosniejsza.
Grzeje sie i odbarwia gdy jest zle wytlumiony wata. Albo nie ma jej
wcale. Dobrze izolowany wydech z nierdzewki ani sie mocno nie grzeje ani
nadmiernie szybko nie wypala. Mam na mysli oczywiscie tlumik koncowy.
--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/