  • 1. Data: 2009-08-08 21:48:10
    Temat: GRISZA [WAW]
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Witam,
    obym się mylił, ale właśnie miałem dwa telefony, że Grisza nie żyje. Mam
    nadzieję, że ktoś zaprzeczy.

    DP
    TL-S

  • 2. Data: 2009-08-08 23:03:07
    Temat: Re: GRISZA [WAW]
    Od: "--Kondor-->" <k...@w...pl>

    A od kogo masz informacje?
    Ja niestety też tak słyszałem od Miednicy, ale nic więcej nie wiem.
    Oj kurwa losie....

  • 3. Data: 2009-08-08 23:16:30
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    --Kondor--> pisze:
    > A od kogo masz informacje?
    > Ja niestety też tak słyszałem od Miednicy, ale nic więcej nie wiem.
    > Oj kurwa losie....

    Od Hukawy i własnego, rodzonego brata.
    Czekamy na konkrety...
    Dajcie znać na _public_ jak coś się dowiecie.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 4. Data: 2009-08-08 23:21:26
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 9 Sie, 01:03, "--Kondor-->" <k...@w...pl> wrote:
    > A od kogo masz informacje?
    > Ja niestety też tak słyszałem od Miednicy, ale nic więcej nie wiem.
    > Oj kurwa losie....

    A Miednica wie cos wiecej czy tez od kogos uslyszal?
    Wlasnie dostalam info od Yoyomy ze podobno Grisza mial wypadek pod
    szymanami, ale nic wiecej nie wiadomo
    Niech to szlag...

    Mika

  • 5. Data: 2009-08-08 23:26:26
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-09 01:16:30 +0200, Don Pedro <n...@o...pl> said:

    > Od Hukawy i własnego, rodzonego brata.
    > Czekamy na konkrety...
    > Dajcie znać na _public_ jak coś się dowiecie.

    Na forum.motocyklistów też jest stosowny wątek, gdzie pojawia się
    informacja o wypadku. Źle to wygląda :-(

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 6. Data: 2009-08-08 23:37:25
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał :
    > Na forum.motocyklistów też jest stosowny wątek, gdzie pojawia się
    > informacja o wypadku. Źle to wygląda :-(

    Słyszałem, że dostał ostatnio Bonneville'a do testów i niestety nie wyrobił
    nim na zakręcie, odbił się od ogrodzenia i wpadł prosto pod koła samochodu
    jadącego z przeciwka. Reanimacja nie przyniosła rezultatu.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 7. Data: 2009-08-09 01:50:52
    Od: "Stanley" <s...@g...pl>

    Czesc, nie pod Szymanami, ale teraz nie moge zebrac mysli...( Miłki?)
    Niestety potwierdzone z wiarygodnych zrodel.
    Odszedl nasz super druch i przyjaciel niejednego.
    S.

  • 8. Data: 2009-08-09 06:46:53
    Od: ponury <v...@p...onet.pl>

    On 9 Sie, 03:50, "Stanley" <s...@g...pl> wrote:
    > Czesc, nie pod Szymanami, ale teraz nie moge zebrac mysli...( Miłki?)
    > Niestety potwierdzone z wiarygodnych zrodel.
    > Odszedl nasz super druch i przyjaciel niejednego.
    > S.

    tak. tez otrzymalem wiadomosc ze GRISZA nie zyje . zal.
    vivaldi bmw k 100

  • 9. Data: 2009-08-09 10:21:36
    Od: Cender <m...@g...com>

    Narty pod Szczytnem.
    http://szczytno.wm.pl/Nie-zyje-drugi-motocyklista,76
    577

    Odszedł wspaniały człowiek.

    Uważajcie na siebie.

    Za ViVi z Forum
    Dzisiaj spotykamy sie w 2oo i zabieramy ze soba po jednym zniczu żeby
    ustawić je na krawężniku po drugiej stronie ulicy przed 2oo...

  • 10. Data: 2009-08-09 14:22:50
    Od: "Dadu" <d...@a...pl>

> [...]
    > Dzisiaj spotykamy sie w 2oo i zabieramy ze soba po jednym zniczu żeby
    > ustawić je na krawężniku po drugiej stronie ulicy przed 2oo...

    jak by był ktoś tak miły i ode mnie też znicz zapalił bym był bardzo wdzięczny.
    Ja niestety mam do Wawy 350 km i nie dam rady.
    Wierzyć się nie chce...