  • 1. Data: 2013-06-05 21:51:18
    Temat: Wyciek oleju z pod głowicy GSF650
    Od: Bad Suzy <seb777@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam przerażonych wyciekiem oleju z pod głowicy Suzuki Bandit (moja to
    GSF650 ale generalnie wszystkie silniki w Banditach są na jeden łeb
    robione). Ja też się przeraziłem nie lekko po regulacji zaworów (dokonałem
    tego sam:)). Wszystko ładnie poskładałem, odpaliłem Ślicznotkę, pochodziła
    sobie z 2 minutki na wolnych, luksus malina, podchodzę z lewej strony
    zgasić i wyczyścić a tu zonk! Olej leci ciurkiem, dosłownie ciurkiem z pod
    uszczelki głowicy. Wpadłem w panikę, przed oczami miałem poważną robotę i
    dolarki ulatniające się na ten cel. Był to wieczór więc odpuściłem sobie i
    siadłem przed komputerem. Po godzinnych poszukiwaniach w sieci upewniłem
    się, że to strachy na lachy. Primo, nie ma kanałów olejowych wzdłuż
    cylindra do głowicy (obieg z dołu do góry silnika puszczony jest na
    zewnątrz przewodami, to samo powrót na dół) zatem nie ma opcji znacznego
    wycieku oleju z pod uszczelki głowicy. Secundo, w rejonie styku głowicy i
    cylindra wyprowadzone są, z przodu silnika kanałki odpływowe przeciekowego
    oleju do wnęk na świece. Po trzecie, olej leciał właśnie tamtędy. Szybko
    zrzuciłem pokrywę zaworów, poprawiłem przesuniętą uszczeleczkę kanłu
    świecy, dodałem deko silikonu, skręciłem do kupy i gra muzyka! Silnik
    suchy jak pieprz a moja Suzy w wyśmienitej formie:) Pozdrawiam wszystkich
    pietrasów!

  • 2. Data: 2013-06-06 09:28:46
    Temat: Re: Wyciek oleju z pod głowicy GSF650
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Bad Suzy" <seb777@_NOSPAM_wp.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > świecy, dodałem deko silikonu, skręciłem do kupy i gra muzyka! Silnik
    > suchy jak pieprz a moja Suzy w wyśmienitej formie:) Pozdrawiam

    Teraz napisz jak srałeś i nie trafiłeś w kibel. Potem wstałeś, poprawiłeś
    celność i nastepny kloc trafiony!!!! Do wszystkich którzy do tej pory nie
    trafiali w kibel: ludzie!!!! da się!!! To mit, że się nie da. Wystarczy deko
    silikonu na deskę od sracza i jazda!!!!

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2013-06-06 09:50:44
    Temat: Re: Wyciek oleju z pod g?owicy GSF650
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-06-05 21:51, Bad Suzy pisze:
> [...]
    > skręciłem do kupy i gra muzyka! Silnik suchy jak pieprz a moja Suzy w
    > wyśmienitej formie:) Pozdrawiam wszystkich pietrasów!

    Nie rozumiem co ma otwor na swiece do uszczelki pod glowica ale niech tam.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2013-06-06 18:52:24
    Temat: Re: Wyciek oleju spod głowicy GSF650
    Od: p...@p...com

    Dnia 06.06.2013 Grzybol <g...@w...pl> napisał/a:
    > U?ytkownik "Bad Suzy" <seb777@_NOSPAM_wp.pl> napisa? w wiadomo?ci
    z.pl...

    > Teraz napisz jak sra?e? i nie trafi?e? w kibel. Potem wsta?e?, poprawi?e?
    > celno?ae i nastepny kloc trafiony!!!! Do wszystkich którzy do tej pory nie
    > trafiali w kibel: ludzie!!!! da sie!!! To mit, ?e sie nie da. Wystarczy deko
    > silikonu na deske od sracza i jazda!!!!

    A tak w zasadzie, to co Ci przeszkadza wpis inicjując wątek? "Bad Suzy"
    zrobił coś sam, co dziś jest niestety coraz rzadsze, napotkał jakiś
    problem, znalazł rozwiązanie, podzielił się nim. Owszem, dla jednych
    jego problem jest trywialny, ale pewnie są też i tacy, którym ta informacja
    może się kiedś przydać. Widać z formy wypowiedzi, że rozpiera go duma,
    ale co tam. Daj na Boże więcej takich listów, bo grupa w zasadzie
    już dogorywa.
    Co złego widzisz w jego liście? Że pochodzi ze ścigacza, a wszystko,
    co stamtąd, to zło?

    Podrawiam
    Jarek