    From: p...@p...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Wyciek oleju spod głowicy GSF650
    Date: Thu, 6 Jun 2013 16:52:24 +0000 (UTC)

    Dnia 06.06.2013 Grzybol <g...@w...pl> napisał/a:
    > U?ytkownik "Bad Suzy" <seb777@_NOSPAM_wp.pl> napisa? w wiadomo?ci
    z.pl...

    > Teraz napisz jak sra?e? i nie trafi?e? w kibel. Potem wsta?e?, poprawi?e?
    > celno?ae i nastepny kloc trafiony!!!! Do wszystkich którzy do tej pory nie
    > trafiali w kibel: ludzie!!!! da sie!!! To mit, ?e sie nie da. Wystarczy deko
    > silikonu na deske od sracza i jazda!!!!

    A tak w zasadzie, to co Ci przeszkadza wpis inicjując wątek? "Bad Suzy"
    zrobił coś sam, co dziś jest niestety coraz rzadsze, napotkał jakiś
    problem, znalazł rozwiązanie, podzielił się nim. Owszem, dla jednych
    jego problem jest trywialny, ale pewnie są też i tacy, którym ta informacja
    może się kiedś przydać. Widać z formy wypowiedzi, że rozpiera go duma,
    ale co tam. Daj na Boże więcej takich listów, bo grupa w zasadzie
    już dogorywa.
    Co złego widzisz w jego liście? Że pochodzi ze ścigacza, a wszystko,
    co stamtąd, to zło?

    Podrawiam
    Jarek