    From: Bad Suzy <seb777@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Wyciek oleju z pod głowicy GSF650
    Date: Wed, 5 Jun 2013 19:51:18 +0000 (UTC)

    Witam przerażonych wyciekiem oleju z pod głowicy Suzuki Bandit (moja to
    GSF650 ale generalnie wszystkie silniki w Banditach są na jeden łeb
    robione). Ja też się przeraziłem nie lekko po regulacji zaworów (dokonałem
    tego sam:)). Wszystko ładnie poskładałem, odpaliłem Ślicznotkę, pochodziła
    sobie z 2 minutki na wolnych, luksus malina, podchodzę z lewej strony
    zgasić i wyczyścić a tu zonk! Olej leci ciurkiem, dosłownie ciurkiem z pod
    uszczelki głowicy. Wpadłem w panikę, przed oczami miałem poważną robotę i
    dolarki ulatniające się na ten cel. Był to wieczór więc odpuściłem sobie i
    siadłem przed komputerem. Po godzinnych poszukiwaniach w sieci upewniłem
    się, że to strachy na lachy. Primo, nie ma kanałów olejowych wzdłuż
    cylindra do głowicy (obieg z dołu do góry silnika puszczony jest na
    zewnątrz przewodami, to samo powrót na dół) zatem nie ma opcji znacznego
    wycieku oleju z pod uszczelki głowicy. Secundo, w rejonie styku głowicy i
    cylindra wyprowadzone są, z przodu silnika kanałki odpływowe przeciekowego
    oleju do wnęk na świece. Po trzecie, olej leciał właśnie tamtędy. Szybko
    zrzuciłem pokrywę zaworów, poprawiłem przesuniętą uszczeleczkę kanłu
    świecy, dodałem deko silikonu, skręciłem do kupy i gra muzyka! Silnik
    suchy jak pieprz a moja Suzy w wyśmienitej formie:) Pozdrawiam wszystkich
    pietrasów!