  • 1. Data: 2013-06-01 21:05:32
    Temat: Wybuch w Safrane !
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    Jadę sobie nie 230km/h firmowym Safrane 2.5 LPG o wartości rynkowej
    0.899kpln +/- 2kpln

    "Jeeeeb !"

    Pizdło tak że karabinek MP5 w zamkniętym pomieszczeniu jest cichszy !

    Z tyłu nic nie widać całe w czymś białym, ja po sekundzie już
    bez pasów z ręką na klamce, ale auto nie płonie to jadę kilka
    chwil - bo bym S1 blokował - i bach na pobocze.

    http://oi44.tinypic.com/jrpweu.jpg
    Dziurę wyrąbało !

    Japiernicze piszczało mi w uszach jeszcze ze 20 minut, całe szczęście
    że uznałem że się audio w wersji z volvo nie nadaje i miałem słuchawki
    Sennheiser HD598 na uszach (trochę wytłumiły), i że słońce świeciło i
    postanowiłem wszystkie okna otworzyć żeby mi słońce po rękach świeciło,
    ale takiego dupnięcia to nie słyszałem nigdy.

    Uważajcie na wybuchy w autach ! otwierajcie szyby !

  • 2. Data: 2013-06-01 21:08:08
    Temat: Re: Wybuch w Safrane !
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 6/1/2013 9:05 PM, _Michał wrote:

    > Uważajcie na wybuchy w autach ! otwierajcie szyby !

    i koniecznie jeździjcie w słuchawkach !

  • 3. Data: 2013-06-01 22:17:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    a po polsku?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-06-01 22:26:39
    Od: tá´Ź

    _Michał wrote:

    > Jadę sobie nie 230km/h firmowym Safrane 2.5 LPG o wartości rynkowej
    > 0.899kpln +/- 2kpln
    >
    > "Jeeeeb !"
    >
    > Pizdło tak że karabinek MP5 w zamkniętym pomieszczeniu jest cichszy !

    A nie mówiłem, że gaz to zło?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2013-06-01 22:27:19
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sat, 01 Jun 2013 21:05:32 +0200, _Michał napisał(a):

    > Jadę sobie nie 230km/h firmowym Safrane 2.5 LPG o wartości rynkowej
    > 0.899kpln +/- 2kpln

    Żeby zmieścić się w widełkach - zapłać mi tysiączka, to go wezmę.

  • 6. Data: 2013-06-01 22:29:55
    Od: tá´Ź

    mlodz wrote:

    > Żeby zmieścić się w widełkach - zapłać mi tysiączka, to go wezmę.

    A nie wolałbyś mojego Poloneza Trucka Roya?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-06-02 00:03:00
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 01.06.2013 21:05, _Michał pisze:
    > Jadę sobie nie 230km/h firmowym Safrane 2.5 LPG o wartości rynkowej
    > 0.899kpln +/- 2kpln
    >
    > "Jeeeeb !"
    >
    > Pizdło tak
    (...)
    napiszesz co było powodem wybuchu czy ogłosisz konkurs?

    ToMasz

  • 8. Data: 2013-06-02 00:27:22
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2013-06-01 21:05:32 niejaki _Michał napisał:
    > Z tyłu nic nie widać całe w czymś białym,

    sądząc po opisie - strzeliła gaśnica w bagażniku

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 9. Data: 2013-06-02 01:23:15
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-06-01 21:05, _Michał pisze:
> [...]
    > że uznałem że się audio w wersji z volvo nie nadaje i
    > miałem słuchawki
    > Sennheiser HD598 na uszach (trochę wytłumiły)

    Zasuwasz od drzwi do drzwi i coś sprzedajesz?
    Bo to brzmi jak reklama czegoś.

  • 10. Data: 2013-06-02 09:06:48
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-02 01:23, Jawi pisze:

    > Bo to brzmi jak reklama czegoś.

    Dopalaczy.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"