  • 81. Data: 2010-07-04 15:23:16
    Temat: Re: Wybrzuszenie opony - niebezpieczne ?
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 3 Jul 2010 17:12:35 +0200, Katanka napisał(a):

    > Zrobiłem dwie foty tego wybrzuszenia:
    >
    > http://www.katanka.vel.pl/mondeo/opona_1.jpg
    >
    > http://www.katanka.vel.pl/mondeo/opona_2.jpg

    Strzelony kord z boku. Opona do śmieci, a jechać to tylko do wulkanizatora
    i powoli. Jak strzeli przy większej prędkości, to poleci w kawałki i to
    malutkie.

    --
    ___________ (R)

  • 82. Data: 2010-07-04 16:08:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Jul 2010 15:23:16 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    >Strzelony kord z boku. Opona do śmieci, a jechać to tylko do wulkanizatora
    >i powoli. Jak strzeli przy większej prędkości, to poleci w kawałki i to
    >malutkie.

    Doswiadczyles ?
    Ja takie wybrzuszenia mialem, i nawet sie nie powiekszaly.
    No ale tez 150 nie przekraczalem.

    J.

  • 83. Data: 2010-07-04 16:21:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Sunday, July 4, 2010, 4:08:24 PM, you wrote:

    > Doswiadczyles ?
    > Ja takie wybrzuszenia mialem, i nawet sie nie powiekszaly.
    > No ale tez 150 nie przekraczalem.

    Na D-124 jazda 150 km/h to coś więcej niż szaleńcza odwaga ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 84. Data: 2010-07-04 16:45:09
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 04 Jul 2010 16:08:24 +0200, J.F. napisał(a):

    > Doswiadczyles ?

    Nie. Jedynie zaobserwowałem.

    --
    ___________ (R)

  • 85. Data: 2010-07-04 23:59:15
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    Kandydat na Prezydenta RP ÓXIDEŁE pisze:

    > ja mam wrażenie że najgłupsza jest twoja stara

    chociaż ostatnio znowu była wybrzuszona bardziej niż jakakolwiek opona.
    Ósmy raz z kolei, siedem razy łociec nn, raz tak - Ciapek

  • 86. Data: 2010-07-05 08:26:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Jul 2010 16:21:26 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello J,
    >
    >Na D-124 jazda 150 km/h to coś więcej niż szaleńcza odwaga ;)

    Wydaje ci sie, albo o innej partii mowimy.

    Poldolotem jak szybko jezdziles i jakie mial opony ?

    J.

  • 87. Data: 2010-07-05 08:33:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 4 Jul 2010 14:47:34 +0200, Czabu wrote:
    >Dlatego te statystyki są IMHO mało wiarygodne.

    Tak czy inaczej - znikoma ilosc.

    >No tak, dlatego statystyki wyglądają tak, a nie inaczej ;-)

    No ale koleina nie atakuje znienacka.

    >Widziałem wiele rozbitych aut, w których opony były w strzępach. W kilku
    >przypadkach, które znam bliżej, uszkodzenia opony nie były przyczyną, a
    >skutkiem wypadku. Każdorazowo jednak powinien się wypowiedzieć rzetelny
    >rzeczoznawca (rzetelny, bo widziałem opinie, które pisał człowiek nie mający
    >pojęcia jak działa samochód, bo trudno uwierzyć, że takie bzdury pisał
    >rzeczoznawca).

    No i tu sie zgadzamy.

    >Do tego dodaj blisko 30 sztuk łysych, uszkodzonych opon, jakiś procent z
    >"niezawinionych przyczyn technicznych", kilka sztuk z "nadmiernej prędkości"
    >i już jest 200...

    Ale lysa opona to nie uszkodzona opona.

    >Gwałtownie nie. W pierwszym przypadku powietrze zeszło praktycznie
    >natychmiast, w drugim przejechałem jeszcze ok. 2km.

    Ale zejscie powietrza to nie rozerwanie opony - jest czas zwolnic.

    >Jakbym kupił Sierrę, dopiero bym musiał się zacząć przejmować ;-) Znałem
    >kilka i właściciele zawsze na jakieś pierdółki narzekali.

    A na dziury w drodze tez narzekali ? :-)

    J.

  • 88. Data: 2010-07-05 09:54:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Monday, July 5, 2010, 8:26:59 AM, you wrote:

    > Wydaje ci sie, albo o innej partii mowimy.
    > Poldolotem jak szybko jezdziles i jakie mial opony ?

    Na D-124 nie miałem odwagi szybko jeździć. Ze względu na bąble
    właśnie. Nie mogę sobie teraz przypomnieć, na jakie letnie wymieniłem
    - za dużo czasu minęło.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 89. Data: 2010-07-05 14:35:49
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 03 lip 2010 o 17:12 GMT, Katanka napisał(a):

    > Muszę do wtorku dojeździc, bo dopiero we wtorek będę miał czas, aby podjechac do
    > ASO zgłosic ten problem.

    A co ma ASO do babla na oponach? odesla Cie do wulkanizatora.

    Przy okazji przygotuj sie na ewentualne prostowanie felgi...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 90. Data: 2010-07-05 15:19:26
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Brzezi wrote:

    > A co ma ASO do babla na oponach? odesla Cie do wulkanizatora.
    >
    > Przy okazji przygotuj sie na ewentualne prostowanie felgi...

    No będę w ASO próbował załatwić to na rzecz gwarancji.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!