  • 1. Data: 2009-05-30 21:32:35
    Temat: Wybór telewizora
    Od: "Marynarz" <g...@p...onet.pl>

    Dzień dobry
    Nie wiem czy dobrze trafiłem, jeśli nie to przepraszam.
    Sprawę mam następującą. Musze kupić nowy telewizor, niestety stary który służył
    kilkanaście lat odmówił posłuszeństwa. Po wielu godzinach spędzonych w googlach
    mój wybór padł na samsunga LE40B650, 651 lub 653.
    Mam pytanie do ludzi którzy posiadają te modele, w specyfikacji na stronie
    samsunga jest napisane, że te telewizory posiadają tuner DVB T/C, jak to
    rozumieć? Znaczy to że posiadają tuner DVB-T i DVB-C? czy tylko DVB-T?

    Z góry dziękuje za odpowiedź
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-01 05:28:23
    Temat: Re: Wybór telewizora
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Marynarz pisze:
> [...]
    > samsunga jest napisane, że te telewizory posiadają tuner DVB T/C, jak to
    > rozumieć? Znaczy to że posiadają tuner DVB-T i DVB-C? czy tylko DVB-T?

    dlaczego szajsung?
    moze sony, sharp, panasonic?

    co do dvb-t, sprawdz czy obsługuje mpeg4, a dvb-c może po zainstalowaniu
    modułu, nie wiem.

    pawell

  • 3. Data: 2009-06-01 07:39:57
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > dlaczego szajsung?

    Napisz dlaczego nie szajsung. kolega najwyraźniej wybrał skoro uważasz że
    źle napisz ...

    W końcu szjasung produkuje większośc matryc lcd na tym rynku w tym dla sony

  • 4. Data: 2009-06-01 09:02:32
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    A plazma odpada? :-)

  • 5. Data: 2009-06-01 09:14:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >A plazma odpada? :-)

    Naucz się cytować, bo nie wiadomo komu i na co odpisujesz.

  • 6. Data: 2009-06-01 09:24:48
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    A pod czyim postem odpisałem? ;-)

  • 7. Data: 2009-06-01 09:28:29
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Kot Prezydenta pisze:
> [...]
    > źle napisz ...
    >
    > W końcu szjasung produkuje większośc matryc lcd na tym rynku w tym dla sony

    nieprawda
    dla sony robił, ale od dłuższego czasu sony ma swoje, poza tym nie jest
    liderem w produkcji matryc, widziałem kilka od środka i miały
    lg-philips, w tym monitory.
    matryca to nie wszystko, ważny jest procesor obrazu.
    mnie nie pasuje ta firma, bo w każdym sklepie twierdzą, że to najlepsze
    tv na świecie, a dla mnie tylko przeciętny.
    mowie tylko o jakości obrazu, bo widzę po klientach.

    pawell

  • 8. Data: 2009-06-01 09:29:28
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    >A pod czyim postem odpisałem? ;-)
    ja nie wiem bo widzę tylko Twój i podejrzewam że tak ma większość - dlatego
    dobrze jest cytować
    To nie jest forum

    Adam

  • 9. Data: 2009-06-01 09:32:46
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    nom pisze:
    > A pod czyim postem odpisałem? ;-)

    dostałeś uwagę byś nauczył się cytować?
    więc zastosuj się.

    pawell

  • 10. Data: 2009-06-01 09:35:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >A pod czyim postem odpisałem? ;-)

    Nie wiadomo, bo nie zacytowałeś.
    To że Ty coś jakoś widzisz, wcale nie oznacza że inni widzą to samo i tak
    samo.
    Ja na przykład nie widzę domyślnie ŻADNEGO posta który już wcześniej
    przeczytałem.